Followers

Thursday, January 31, 2013

Apa Tu ???

Assalamualaikum......

Boring dah terbaring jer...... 
nak tanya sape2 tahu tak apa dalam gambar ni .......

*


*


*



Klu : Dari kumpulan tumbuhan......

Hehehe...... ada tak sape2 berani teka??  Tak berani nak janji hadiah sebab hutang kak tini dengan um pun belum langsai, tapi kalau ada rezki insyaAllah...... kalau tak der hadiah, kira suka suki main teka teki jer lah yer......... aci tak ? hehhee

10 comments:

KY said...

asam keping heeee, entah apa tah

Jemarisuri said...

nmpk cam kurma yg dilecek...betoi ko..hikhik

umi alya said...

belimbing rebuskan??

hutang? cikgu anis tak berhutangpn ngan akak....

Kakzakie said...

Tak apa - tak payah hadiahlah sesaja kita main teka-teki kan.. kakak suka teka-teka tapi selalu tak betul.

Apa ni cikgu? macam kurma tapi eh... entahlah:)

Kuazue Mohd said...

belimbing buloh wat jeruk kering...betoi ka???

hainom OKje said...

macam daging masak merah....haha...tapi dari famili tumbuh tumbuhan pulak ek...

macam tumbuhan yang dijerukkan....
belimbing buluh yg dijerukkan....ada ke?? entah... makanan org duk brunei kot hehe

nea lopah said...

rasanye...belimbing rebus yang org buat sambal hitam tu kan?

CeqGu said...

hehehe tersenyum2 cikgu baca jawapan kawan2....ada yg betul,ada yg sangat tepat dan ada yg tak betul ....hihihi...jawapannya ialahhhhhh.... kita tunggu entry selepas ini hehehe....

Mimi Azirah said...

xdan nak teka

intanfirdaus247 said...

xdan nak tekaaaaaaaa laaaa...anis....

* anis nak luah pasaan ni..:- bila malam2 kan duk sowang2 ,rasa sunyi jeee:( tu yg duk buat FM bagai ..ilangkan boring..:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...