Followers

Friday, January 4, 2013

Nostalgia Botol Susu

Petang ni duk tak duk teringat plak kisah masa kecik2 dulu. Ni ummi cikgu la yg duk ulang cerita. Kami 5 beradik masing2 ada saja kisah lucu.

Kata ummi, dulu cikgu payah betul nak berpisah dengan botol susu. Ummi jenuh pujuk, tapi nak jugak hisap susu dalam botol. Macam-macam cara dan kekdah dah buat. Satu pun tak jalan. Satu hari ummi cikgu nekad nak buang botol susu cikgu atas tahi lembu.  Botol tu pulak elok2 jer memang jatuh tepat atas tahi lembu yg panas-panas lagi tu hehehe

Ummi cikgu sengih sampai ke telinga la. Gerentilah tentu cikgu tak mau dah dengan botol tu. Ummi pun cepat2 tarik cikgu pi tengok keadaan botol susu tu. Sekali cikgu meraung2 suruh amik jugak botol tu. Kena tahi lembu pun kenalah. kesian ummi cikgu tak pasal2 kena cuci botol yg terkena tahi lembu tu huhuhu.

4 comments:

umialya said...

alahai kesiannya...

Ummu Muhammad said...

ingatkan cite si firas rupenye mak si firas hensem!

IntaNBerliaN said...

hahaaa, kne tahi lmbu pun still nk hisap gak yer.. hihiii... lawak je tingat kisah kecik2 kan

CeqGu said...

kak tini: kannnn....ehh kesian kat anis ke kat umi anis ni hehehe

um: hahaha....firas tak der botol susu pun

ina: sedapppp ina hehehe....sebab tu sampai dah tua suka minum susu lembu,makan daging lembu dan perut lembut hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...