Followers

Monday, January 14, 2013

Kolam Dalam Bilik Hotel

Seronok betul firas dapat berendam dlm kolam kat bilik hotel ni hihi. Actually bukan kolam, rasanya lebih sesuai dipanggil bath tub kot. Cumanya bath tub ni lain dari biasa. Rasa nak buat satu kat rumah kikiki...

6 comments:

umialya said...

cantiklah.. cikgu anis buat satu kat umah, nnt akak bawa anak2 pergi berendam kt sana.. tentunya bolehkan??? kan, kan...

yan's cottage said...

bolehlah....buat satu macam nie kat rumah kan senang si firas tu nak berendam lama2 sikit....

nea lopah said...

Salam...Jangan kata Firas...aunty nea lopah pun teruja jugak..hehehe

Kesuma Angsana said...

wah2 mmg bestler !

Ummi Iman said...

Bagus juga idea ni ;)

CeqGu said...

Jom jom pakat buat hehehe

K.tini: sekarang pun dah boleh nak tumpang sekaki, kolam firas muat lg kalau alya nak join hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...