Followers

Thursday, January 24, 2013

Geli Hati


Assalamualaikum

Lawak santai di petang hari..............


Bagus betul ustazah ni!! hehe..

Ustazah : "Saya tidak pernah menolak hukum poligami." 

Jemaah : "Wah, hebat ustazah!"

Ustazah : "Saya tidak pernah melarang para suami nikah lagi."

Jemaah : "Wah, terbaik la ustazah."

Ustazah : "Yang penting......." 


Jemaah : "Yang penting, adil ye ustazah?"

Ustazah : "Bukannnnnnnnn,.................... yang penting bukan suami saya" :P




hehehe...... kalau cikgu pun jawab cenggitu kottt ^_^

psssssssttttt MIMI AZIRAH terima kasih rajin komen, nanti tolong tinggalkan alamat blog yer, cikgu nak gi jalan2 kat blog Mimi ^_^

18 comments:

Mama Adam said...

Hahaha. Betul tu!

ummiaiman said...

Hehe...betul3...tersenyum saya membacanya.tq

nurulakmal said...

like like like.. :)

umi alya said...

setuju2.. kemain laju lagi komen

umi alya said...

kalu akak pn gitu jugak..

nea lopah said...

ustazah pn x mau brmadu apatah LG kite ni.Hehehe

combi said...

betooooooooooooooooollll!hahhaa

nurbijen said...

dulu ada hubby seorang kawan yg selalu cakap pasal poligami... tak sudah2 duk cucuk org pasal poligami.. saya malas nak cakap byk dgn org mcm tu... tp skrang dah lega sbb dia bah balik M'sia :)

Anis, serius ke nak datang sini? do email me: nbijen@yahoo.com

KY said...

hehhee..memanglah siapa yg nak suami sendiri kawin lain..

Aisy Nasiha said...

Saya ada kenal orang yang bila tahu suaminya ada isteri lain, dia tak marah lama.. Sebaliknya dia mitak lebihkan dia n anak2... Kagum ada.. Tp di hatinya siapa yg tahu kan?

CeqGu said...

amboiiii semua setuju dengan ustazah yer....hehehe...cikgu punnnn sama kui kui kui

CeqGu said...

nur:insyaallah kalau ada rezki...tp xtentu lg la ke Bradfort hihi

Kasih Salina said...

pernah baca lawak ni cikgu..haha..kata kan tidak pada POLIGAMI..

Saya Disini said...

hehe

Mimi Azirah said...

yg penting bukan suami sy jugak...hahaha

Mimi Azirah said...

kak nih url blog sy http://www.mimiepinkummi.my...rasanya akak de je singgah blog sy kan kan kan

CeqGu said...

Mimi Azirah :la yang tu ke hahaha....memang duk singgah la hihi...

IntaNBerliaN said...

hahhahhahha betoi2... setuju sesangat nih kak oiii... hahhahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...