Followers

Tuesday, January 15, 2013

Tersilap Kereta Punya Cerita




Assalamualaikum.....


Di suatu hari yang tenang penuh kedamaian.........cewahh
Cikgu berjalan-jalan dengan jari tanpa kaki ke rumah kawan2 di alam maya.
Lalu singgah sebentar ke rumah Intan Firdaus yg sama MUDA dengan cikgu.
Tergelak sorang2 baca nama2 kenderaan Intan. Kete dia nama Bekbi, kete suami dia plak Bekboy. Motor pulak nama Borhan Jantan kikiki.
So cikgu pun mintak Intan buh nama kat kete cikgu kat malaysia nun..... dah dapat nama yg cun, cikgu baru perasan ada KESILAPAN BESAR yang cikgu dah buat..... jom tengok apakah kesalahan ituuu....

jeng jeng jenggg...





Adoiii la ....
Baru cuti tanpa gaji 1 tahun 11 bulan, tp cikgu dah terlupa kat kete kesayangan di malaysia nun. 
Cikgu just pakai Viva jer. 
Entah macam mana hari tu tersilap mention kat IntanFirdaus247 cikgu pakai kete  MyVi hahaha. 
Lupa daratan sungguh cikgu ni kan............ 
Kecik hati Viva kalau dapat tahu ni ish ish ish. Nasib baik la tak kata kete BMW ke, Volvo ke Ferrari ke hehehe....
So cam ne Intan? Terpaksa la cari nama lain plak untuk cik Viva ni........hihihihi


11 comments:

Fiza Rahman said...

Hehehe...kesia viva ☺☺

Ummi Iman said...

Merajuk viva kalau tau. Apa kata bg je nama myviva ;)

CeqGu said...

Fiza : jgn ler dia jauh hati hihihi

ummi iman: hehe myviva ok gak tu

ummiross said...

Hehe,kadang2 macam tu kan, lain nak tulis, lain pulak yang di taip, kecian viva, hik!

umialya said...

bg akak ok jer sbb ada gak sebutan 'vi' iaitu viva aka myvi..

CeqGu said...

ummiros: dlm kes ni anis mmg teringat kete anis tu myvi hahaha.....terukkan, lupa diri jap

k.tini: satu vi kat blkang satu lg vi kat dpan hihi

aTieYusof Family said...

kang tak pasal2 Viva tu merajuk dgn ceqgu..hehe:)

Oyis said...

viva has a different meaning to me. takutttt!

ps: jgn myvulva sudah. lucah gitu

CeqGu said...

oyis : hohoho....viva terrrr.....alaa jgn takutlah, rasanya tak der lagi orang masuk hospital sbb viva hehehe....(ayat berlagak sbb tak kena viva)

CeqGu said...

oyis : hohoho....viva terrrr.....alaa jgn takutlah, rasanya tak der lagi orang masuk hospital sbb viva hehehe....(ayat berlagak sbb tak kena viva)

intanfirdaus247 said...

Hahahaha..adeh adeh tergelak guling2 nih baca…tak pa guna ja nama tu ..x pon boh nama “Viva Kundang Majid” err..kenapa lak ada Majid? Sebab husband saya kan kadang2 motor baru Saya kan nama Belina Gondang..kadang2 dia panggei Gondang Majid..main sebut ja laki saya tuh..kah kah..jadi meh kita sedarakan Belina Gondang Majid dengan Viva Majid Kundang..akakakak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...