Followers

Wednesday, January 9, 2013

Sambal Telur Mata Mengintai

Assalamualaikum........



Sebelum masuk ke dapur, nak tayang menu semalam. Cikgu namakan menu ni Sambal Telur Mata Mengintai hehehe........... sesuai tak ?? kikiki...........

19 comments:

QasehnyaRania said...

apesal mata mengintaiye..hihi

buah ngaku tu sedap tau.ada tak kat temaat akak:D

rasa lemak2 je.tak payah letak air garam kalau nk buat.sebb dah ada rasa. tp kalau nak letak pon tak pa juga :D

azeanty anuar said...

terliur..sebab tgh lapa.. lmbat sgt waktu lunch..

umialya said...

fuhhhhhhh punya tajuk, kontroversi abis

intanfirdaus247 said...

hat mata seketoi lagi tu awat palam dengan sambal sikit,..kih kih..comel je nama dia..

ummiross said...

hehe..pandai telur mata tu mengintai, memang nampak macam mengintai dalam sambal yang menyelerakan tu.

CeqGu said...

QasehnyaRania: intai sebab telur tu malu malu hihi....xpernah nampak lg buah tu kat sini. Kalu buah pulasan mmg byk


Azeanty: mesti skrg dah kenyangkan hihi

Kak tini: hahaha akak ni selalu buat anis gelak sorang2 tau....firas pun pelik tgk mama dia ni tetiba jer gelak

Intan: hak tu konon2 pakai eye shadow terlebih hahaha. Xleh lawan intan la bab2 buh nama mengancam ni hihi

Ummiross: xsngaja sbnarnya. Niat asalnya nak tunjuk kat suami telur mata tu x keras....hehe

Ummi Iman said...

Sesuai sgt ;)

Mimie said...

Ya ALLAH kak...telur feveret saya nih....

Kesuma Angsana said...

mmg sodap sungguh ni cikgu

Ila Razali said...

sama lah menu kita!! tapi mak punya tak intai.... mata dah buta trus. hahaha

CeqGu said...

UI: kannnnn hihi

Mimie: yer ker....mlm ni buat ler menu ni.....letak nama mcm akak hihi

KA: nampak ajer sedap, rasanya biasa2 jer.

nurbijen said...

hahaha, mmg sgt kena dgn tajuk :)

CeqGu said...

Hehehe

Nora Karim said...

ish sedapnya nampak tu... adeh... nak masak juga la esok...

QasehnyaRania said...

hihi..male la pulak telor tu.. apa kess.. ;D

akak bg la alamat.su pos nanti, nak?

CeqGu said...

su :apakah benar kata2 mu itu?wahhhhh seronoknyaaaaaaaa....nanti akak bg alamat yer....

Ummu Muhammad said...

haha tak tahan..suami mintak masak telo itik masak lemak...alahai dahle tak berape nk reti hehe

CeqGu said...

Um: mek google kan ada,teropong saja kat situ ... Mcm2 ada hihi

CeqGu said...

Um: mek google kan ada,teropong saja kat situ ... Mcm2 ada hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...