Followers

Friday, January 18, 2013

Yang Berhormat Tak Gosok Gigi

Assalamualaikum....



Gambar ni mama saya amik pagi tadi.

Amacam ada gaya tak saya jadi Y.B? 
Mama saya kata, kalau saya tak mandi dan tak gosok gigi saya tak boleh jadi YB.
Psssstttttt....!!!
bukan saya yang tak nak mandi, tapi mama saya yang tak mandikan saya pagi tadi.
Hohoho


11 comments:

Ila Razali said...

tengok tajuk nak sengih dah rasa!!!sporting plak mat firas nih....senyum molek comel lagi. tapi dak mandi... :) gi mana weh pepagi tu?

nurbijen said...

ada bakat jadi YB nih

umialya said...

pecah rahsia, mama 'rajin' sgt..

Mama Adam said...

Hahahah... boleh la... sbb mama yg ngelat kan?

CeqGu said...

mama adam: coppp mama tak bersalah,firas yg pakai sendiri songkok tu, mama tukang amik gambar jer hehe

k.tini:hahaha,k.tini mama dia rajin betul2 tau,firas tak mandi sebab bertolak dari kuala belait kul 6pg,awal sangat firas nak mandi,sejukkk

nur: thanks auntie nur hihi

ila: itu firas punya koje la ila,dia yg buh sendiri hehe. aritu kami stay kat kuala belait,2 jam jugak dengan bandar seri begawan. so tadi seawal pg buta balik ke rumah sbb syed kena masuk ofis

intanfirdaus247 said...

alalalala.comelnya ,geram tgk..meh nak picit pipi ket....gosok gigi x nih..heheh

QasehnyaRania said...

la nape mama tak mandikan :D
mesti ada sebab kan :D

CeqGu said...

auntie intan:firas dah 4 hari tak gosyok gigi hehehe

ciksu:tadi nak keluar cepat2 dr hotel,kejar masa ayah firas kena masuk ofis...terpaksala peram dulu si bujang ni hihi

Ummu Muhammad said...

alahai gebunye YB firas al-hafiz mcm luqman al-hafiz jugak..bersihnye kulit

p/s: kiteorang panggil kulit org kaye ;)

Kesuma Angsana said...

he he he gaya senyum tu dah mcm YB

CeqGu said...

um & KA : firas ucap terima kasih di atas pujian auntie-auntie itu hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...