Followers

Tuesday, January 8, 2013

Berita Gempar! Tudung Periuk Nasi Alaf Baru!

Assalamualaikum......

Pernah tak korang tengok tudung periuk nasi cam dalam gambar ni....

*


*


*


Haaaa korang ada tudung periuk nasi macam ni??? Hehehehe.................
Ni firas punya cerita la ni. Jenuh cikgu cari kat mana la tudung periuk nasi ni.
Satu rumah cari tapi tak jumpa. Akhirnya loyang kek lah jadi mangsa. 
Kena plak tu dengan saiz periuk nasi tu hohoho

Elok je tutup dengan loyang kek ni, baru lah jumpa tudung periuk yang sebenar tu kat mana..........
Nak tau duk mana? Ni haaa.....

*


*


*

 


Bila masa la pulak tudung periuk nasi ni bleh berlari masuk dalam peti rosak ni. Tak der orang lain dah yang boleh disyaki dalam kes ni............................. Berdasarkan siasatan memang inilah tertuduh yang melesapkan tudung periuk nasi cikgu......


*


*


*


*


Tertuduh sedang bergaya dengan tudung periuk yang telah dijumpai di dalam peti sejuk hohoho

Sekian dari Bilik Dapur melaporkan.

7 comments:

Nora Karim said...

hahahah sabar jek la...

sal ya said...

boleh pulak dia bawak lari tudung periuk tu ek...

umialya said...

makin canggih tudung periuk nasi skrg ya..

ummiross said...

Salam ukhwah cheqGu..

Hehe..dalam peti sejuk rupanya.
ngam2 pulak loyang kek tu dengan periuk ye.

OneSimpleMother said...

firas dengan muka tak bersalah... hahaha..

j.e.h.a.n. said...

hahahaa, firas..firas..comel je dia buat muka mcm tak ada apa-apa..

CeqGu said...

nora : huhuhu

sal ya:entah bila masanya di pi bawak lari tudung tu pun tak tau la

kak tini: anda teringin? hehe

ummiross:salam ....hehe tu la pasal...

cik mas & jehan: biasa lerrr budak kecik penuh drama hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...