Followers

Thursday, January 17, 2013

Setia Hujung Nyawa

Assalamualaikum

Sejak duk di Kuala Belait ni sempat la cikgu layan drama2 Melayu Malaysia kat TV3
Ada dua cerita yang cikgu naik syiok tengok.
Satu tajuk Setia Hujung Nyawa...........satu lagi plak lupa apa tajuknya,Ruby ke apa. Kisah bos kilang jatuh hati dengan stafnya sendiri. Ada sape2 tengok dua2 cerita ni?

Setia Hujung Nyawa tu macam best jugak. Katanya adaptasi dari novel.
Sejak dua menjak ni banyak pula drama adaptasi dari novel yer....

Baru syiok2 layan dedua cerita ni,
pagi ni dah nak balik Bandar..........
huhuhu tak dapat dah la layan cerita Setia Hujung Nyawa ...
Takpalah, tak dapat setia dengan cerita tu pun tak kisah.
Yang penting cikgu setia hujung nyawa dengan en suami dan keluarga sudahlah hehehe

ok nak bersiap2 untuk balik ke bandar seri begawan. Rindu kat rumahku syurgaku.
Doakan perjalanan kami selamat ye.
Bye

8 comments:

umialya said...

lorrrrrrrrr ingatkn n3 'berjiwang' td..

Aisy Nasiha said...

Setia hjg nyawa ni says pun tgk tapi kadang2 je sebab masa nk solat tu... Mmmg nampak menarik kisah ni..

ummiross said...

Hehe..betul tu CeqGu..suami isteri biar setia ke hingga ke hujung nyawa, insyaAllah.

Ila Razali said...

ramai yg dah gila dgn setia hingga hujung nyawa nih :)

minggu depan ramai yg akan gila dgn sehangat asmara plak.... mak pun bakal gila jugak :)) hihi

CeqGu said...

K.tini: hahaha...kira jiwangg la jgk tu kak

Aisy: kat sini waktu tu dah lpas mghrib tunggu masuk isyak plak

Ummiross: btul tu ummiross....^_^

CeqGu said...

ila: cikgu anis tak sempat nak 'gila' sebab dah balik semula ke bandar,sini tak der tv3 huwaaaa....nak kena layan kat tonton.com la nampaknya...tak syiok tgk kat laptop sbb selalu kena kacau dnegan firas huhu

aTieYusof Family said...

sy memang tgk cerita ni..suka sgt..
lepas maghrib je nak tercongok dpn tv..hehe:)

nurbijen said...

lepas adam dah hawa, sekarang duk layan setia hujung nyawa pulak... selalu tgk online di dailymotion.com

biasanya layan hunjung minggu sambil lipat kain :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...