Followers

Monday, January 14, 2013

Peminat Sup dan Tulang Ayam

Jeng jeng jenggggg inilah peminat no 1 sup dan tulang ayam.
Kalau dapat hirup sup dan makan tulang ayam, mulut firas x henti2 duk kata sedap.
Kalau mama bg makan isi ayam, cepat aje dia keluarkan balik.....
Nak tangkap gambar pun dia xlayan.
Kalau x, nampak mama nak snap gambar cepat jer dia bg pose cangkung...
Agaknya firas pk pose cangkung tu plg macho kot hohoho
Haiii macam2 la anak bujang sorang ni.

8 comments:

umialya said...

licin..

Fiza Rahman said...

Sama mcm anak saya lah cikgu ☺☺

azeanty anuar said...

wah... sama la kite... blh gang la...

CeqGu said...

K.tini: isi licin sbb masuk perut omak nye hihi

Fiza & azeanty: ramai rupanya peminat sup dan tulang hayam ni. Bleh buka kelab ni hihi

kak nora said...

licin, tak membazir..

CeqGu said...

Kak nora: mama mkn isi,firas mkn tulang...mmg xmembazir hihi

Arissa MD said...

Bestnya firas geget2 tulang tuu.. sy pun peminat tulang ayam .. hahaha.. tomey2 le firas ni..

CeqGu said...

kata firas, thanks kak arissa di atas pujianmu itu ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...