Followers

Saturday, January 19, 2013

Sukanya Hiasan Dinding Ni...


credit to dekorumah.blogspot.com

cikgu memang berkenan dengan warna dinding ala2 coklat tu. coklat ni salah satu warna peberet cikgu.
pastu berkenan pulak dengan hiasan yg ala2 cermin tu. 
Nampak unik jer. sebenarnya cikgu dah lama duk cari jam dinding yg lebih kurang design cam kat dinding tu.
Ingatkan murah2 jer, sekali tengok kat kedai ratusan hengget la jugak....adehhh
awat la depa ni suka jual mahal2 eh.

5 comments:

intanfirdaus247 said...

syok kan kalau dapat deko2 umah...puas ati...best kan..ceqgu bila balik malaysia

nea lopah said...

cntik nye..

umi alya said...

paling penting 'ongkosnya' mestilah cukup, barulah semua impian menjadi kenyataan..

pssssssttt: akakpn idamkan dinding yg cantik cenggitu..

Ummu Ukasyah said...

hihi.. berkenan dengan kerusi kutsinar tu.. boleh nampak luas rumah yang sempit dengan mainan anak yang berselerak..

agaknya dalam mudah.my pernah ternampak ada yang jual hiasan dinding macam tue..

harga tak pasti.. kalau dapat free mesti seronok..

http://www.anakkuanugerahterindah.blogspot.com/2013/01/pembekal-makanan-sunnah.html

CeqGu said...

UK : terima kasih sudi singgah, nanti cikgu ziarah blog UK plak ye...psssttt apa lagi,beli ler kerusi lutsinar tu hehhe

k.tini;sejiwa rupanya kita ni kak hehehe,kalau dah mahal sangat, kita kumpul ajer cermin bedak compact psatu tempek la kat dinding hehe

intan;insyaAllah hjg bln 5 kot,jemput le ke rumah buruk ku hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...