Followers

Wednesday, January 16, 2013

Menunggu Bulan Jatuh Ke Riba

Assalamualaikum....

Mata dah berat sangat2 dah ni.
Syiok je tengok firas duk bergolek sorang2 atas katil hotel.
Rasa nak join sekali tapi tak berani ..
Bukan takut apa, cuma risau terlelap sampai pagi jer..
Nanti ada jugak yg terpaksa tido kat depan pintu huhuhu

en suami keluar makan dengan kawan2 course....
Tadi dah pesan siap2 jangan balik lewat sangat takut cikgu tertido
Katanya alahhh kat Brunei ni mana ada kedai tutup lewat.
Paling lewat pun akan balik pukul 10 mlm.
Fuhh lega mendengarnya sbb masa tu pun mata cikgu dah mula mengantuk

Sekarang dah 10.30 mlm, bulan yg ditunggu2 tak jatuh2 ke riba.
Aduhaii mata sabar la sekejap yer,
kesian bulan tak der kunci bilik.
Hotel kedekut, satu bilik just satu kunci jer....adehhh
Haaiiii ada jugak yg tido depan laptop nampaknya ni....
huhuhu


5 comments:

umialya said...

alala siannya..

zue_ra said...

Gud nite...hihi

kak nora said...

3 orang, 3 lah tempat tido ekk?..

CeqGu said...

k.tini : huhuhu...mmg terlelap depan laptop akhirnya

zue_ra: hihi

kak nora: 3 orang satu katil tapi 3 bantal hehehe

CeqGu said...

k.tini : huhuhu...mmg terlelap depan laptop akhirnya

zue_ra: hihi

kak nora: 3 orang satu katil tapi 3 bantal hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...