Followers

Sunday, January 13, 2013

Budak Comot

Assalamualaikum....

Mesti masing-masing perut dah kenyangkan.....
Cikgu n firas belum lunch lagi. Perut kenyang sebab makan brownies resepi baru.
Tersangatla sedap. Sampai firas duk puji dua tiga kali.....dap....dapppp.....syedappppp hehehe...
Meh nak tayang gambar brownies sedap tu.......


Brownies Chewy Goowey...............peminat coklat harus cuba brwonies ni !

Ini pulak peminat brownies yang sedap tu. Tengok la comotnye la anak bujang cikgu ni. Mulut dia jadi kaler biru lepas makan coklat ayah. Senyap2 Firas pi buka tudung saji dan terjumpa coklat . Maka macam nilah rupanya anak hensem kita bang, bertambah hensem jadinya. Mujur la time ni tak mandi lagi...........huhuhu


Mesti tengah kontrol hensem tu sbb belum mandi hehehe




Lihatlah kecomotan dagu ku ini..........hehehe




8 comments:

Arissa MD said...
This comment has been removed by the author.
Kesuma Angsana said...

he he sedap sgt ke tu!

umialya said...

kasilah resepi..

comot tapi comel..

QasehnyaRania said...

betul kata umialya tu..kasi la resepinya cikgu.. ;D

Mimie said...

alahai memg comot la budak nih

CeqGu said...

K.tini , ciksu: insyaallah akan ditempek nanti

Mimie: memang pon hehe,pastu sibuk duk nyebut alamakkk alamakkk

nurbijen said...

dalam comot tu pun nampak comey yg amat... very fotogenik!

CeqGu said...

nurbijen: kalau la firas boleh baca, tentu dah kembang hidungnya hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...