Followers

Wednesday, January 16, 2013

Beruang Comel

Assalamualaikum....

Orang kata kalau hias makanan cantik2, baru anak selera nak makan.
Tapi cikgu ni agak kurang rajin la pulak.
Karang penat2 buat, tak kena dengan selera firas pun kena reject jugak.
Haaaa tu yg jadi malas nak buat tuh....
Sape2 rajin nak buat mcm dalam gambar kat bawah ni,
 memang cikgu tabik spring la....toinkk toinkk hehehe.
Oklah nak pi masuk kakalam (kolam dalam bahasa firas) ...byee


13 comments:

izan mama mia said...

Assalamualaikum..mama mia dtang nie...wah ada beruang comel....kalaulah saya rajin nak membuatnya....kalau mia,..tak mau dia makan nie..sebab comel sangat

aTieYusof Family said...

cantik nya lah makanan tu.. anak sy pun sama..tak makan sgt tu yg risau.. dia ikut tekak, hias cantik mcm mana pun klu tekak dia tak boleh terima, tetap kena reject.hehe..:)

CeqGu said...

izan: hehehe payah jugak kalau makanan comel sangat kan, nak makan pun tak sampai hati hehe

atie: sepesen dengan firas. kadang selera dia ok, kadang sangat la merudum. susah hati mama dia ni

Saya Disini said...

comeinye

Fiza Rahman said...

Cutenya. Rasa sayang plak nak makan ☺☺

Fiza Rahman said...

Cutenya. Rasa sayang plak nak makan ☺☺

CeqGu said...

kalau syg, bg jer kat anis, gerenti ngap punya hihi

ieda said...

aduhaii comelnyeee
macam nie anak2 nak makan pun sayang ekeke ;)

intanfirdaus247 said...

amboeh comel ngat aihhhh..nak makan pon sayang nih

MaMa Rey said...

betul tu..rupa bentuk yang cantik comel kasi naik selera anak makan..tapi anak ramai tak termampu mau buat hehehe..terpaksa ajar anak menghargai apa yang disediakan

hainom OKje said...

OKje pun idak le rajin... baik terus ngap masuk mulut! he..he..

Kesuma Angsana said...

cute & comey sgt! suka

CeqGu said...

Okje: kita serupa hihi

KA: bleh ler buat utk adik hihi.lg smangat dia nak dpt 10a's

Mamarey:anis yg anak sorang ni pun mals nak buat, kalau anak dah ramai lg xkuasa nak buat hihi

Intan: kita buh dlm frame je la hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...