Followers

Sunday, January 13, 2013

Apa Yang Berlaku di Syria?

Assalamualaikum.....

Kejamnya pimpinan Basyar Al-Asaad! Betul-betul kejam!!
Maaf yer cikgu agak emo sikit malam ni.
Baru lepas baca satu INFO PENTING yang harus diketahui SATU DUNIA !
Harap sesiapa yang belum baca,
luangkanlah masa kalian membaca info ini di blog Ummu Muhammad.

Cikgu rasa kita wajar ambil tahu tentang Syria.
Kenapa?
Kerana MEREKA adalah SAUDARA KITA!!
Saudara kita sedang dizalimi! Tua muda, kecil besar, lelaki atau perempuan semuanya sedang dizalimi dengan kejam sekali......
Sanggupkah kita buat2 buta dan buat2 tuli?
Kalau TAK SANGGUP, jemput baca dan sebarkan supaya kita semua tahu kebenarannya.


3 comments:

umialya said...

sedihnya..

CeqGu said...

sedih kan kak.bila tahu keadaan sebenar disyria ni, nak makan pun teringat kat diaorang.makan apa lah diaorang di sana.dah la tengah sejuk skrg ni. moga allah turunkan bantuan yg tak terhitung buat mereka yg dizalimi

Ummi Iman said...

Dah lama perkara ni. Tiada siapa yg berani membantu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...