Followers

Thursday, January 24, 2013

Sambutan Maulidur Rasul di Brunei

Assalamualaikum

Ni ler rupa sambutan Maulidur Rasul kat Brunei......cikgu tak pi pun. Just amik gambo dalam tv utk tatapan kawan2 dan sanak sedara di Malaysia dan luar Malaysia hehehe
Selebihnya utk cikgu sekeluarga buat kenang-kenangan bila dah balik Malaysia....sob sob sob

Perarakan yang diketuai oleh Sultan dan anakanda Sultan bermula di sini....





Ramai kan....




Jeng jeng jengggg......cer teka siapakah yang memakai baju hitam tu?


Ini lah jawapannya Sultan Hassanal Bolkiah yang dah berumur lebih 60 tahun.
Yang sorang lagi tu anakanda sultan yang sulong.
Masih gagah dan gigih join perarakan sempena maulidur rasul ni.
Walau bertongkat, baginda Sultan tetap sporting berarak bersama rakyat jelata.....

11 comments:

yan's cottage said...

meriah juga sambutan Maulidur Rasul kat sana ye.....lebih kurang kat sini juga.....

Kuazue Mohd said...

as salam..

tq sudi memeriahkan suasana.. cik azue polow awak juger.. Good Luck

hainom OKje said...

Sultan Brunei ni memang berjiwa rakyatkan ceqgu....sanggup turun padang berarak sekali...

aTieYusof Family said...

Meriah juga sambutan Maulidur Rasul nya..
respek kt Sultan yg sanggup turun berarak..:)

intanfirdaus247 said...

ramai dan meriah nyer sambutan

Kesuma Angsana said...

meriahnyer sambutan di sana ye

ummiaiman said...

Bestnya anis...rindu dgn kakk ipar dan anak2 buah di sana

Kasih Salina said...

meriah juga sambutannya cikgu yer..

izan mama mia said...

meriah kan...sultan berjiwa rakyat gitu

CeqGu said...

yan:akak perati kat sini kalau majlis2 keagamaan mmg meriah...

cik azue: thanks

okje&izan: yup... rakyat tua muda semua sayang kat dia. Sultan tak boleh tengok rakyat dia susah, mesti dia akan bg bantuan

ummiaiman: mai ler brunei, baru la hilang rindu tu heehe

atie,KA,intan,KS: memang meriah...:)

Mimi Azirah said...

meriahnye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...