Followers

Wednesday, January 9, 2013

Sweetnya Firas Buli Mama....

Assalamualaikum

Firas yang bijak, dirahmati dan diredhai Allah ^_^
 Pagi-pagi lagi cikgu dah kena buli dengan Firas tau.
Celik-celik mata jer, firas tersenyum manis.............sukeeeeee betul cikgu tengok dia senyum waktu bangun tido. Nampak semua baris gigi yang tak berapa rajin nak diberus tu.......haihhh

Tetiba dia ngadu.......
"Cakittt" sambil tunjuk kat seluar. Muka pun kerut2 jer. 
Cikgu pk mungkin pampers ketat kot. So cikgu longgarkan sikit. Cikgu tanya firas sakit lagi tak.

Pastu tau dia cakap apa?
"TTTEEEEYYYPUUUUU !" (tipu) sambil gelak-gelakkan mama dia ni ha

Ooooo pepagi buta dah kenakan mama yer.............tak per!............tak per! 
hehehehe ................... bahagia hati mama dikenakan sikecik ni pagi2 buta. Baru umur setahun jagung dah pandai sakat mama yer :) Ikut perangai sape la tu....

Kata ayah firas, sape lagi kalau bukan ikut loyar buruk mama dia tu hohohoho.....oppssss...
like mother ,like son hehehe

tak lama lepas tu dia nampak iklan Mickey Mouse Clubhouse kat TV. Cepat2 dia pi amik baju mickey mouse. Pastu sua kat cikgu. Haihhh budak2 zaman sekarang ni macam2 akal yer. Nak tengok mickey mouse punya pasal, belum mandi pun sibuk nak pakai baju mickey. Ikut tema la tu konon2nya hehehe

Photo: Peminat mickey mouse clubhouse

Sweeeeeeeeeettttttttttt la anak mama ni.......... kemain berseluar pooh, berbaju mickey padahal belum mandi kih kih kih

Semoga anak mama ni jadi hamba Allah yang bertaqwa dan anak soleh ye sayang. Mama tak tahu mama mampu bagi adik lagi ke tak utk firas. Kalau ditakdirkan Firas seorang saja anak mama, biarlah yang satu ini jadi anak yang terbaik dunia akhirat. aaminn ya rabb...

14 comments:

intanfirdaus247 said...

Selamat pagi..alololo..comelnya Firas

CeqGu said...

selamat pagi intannnnn....hehehe

ieda said...

salam dikk

aah lahh pandai firas yee , usik2 mummy ! .. ;)

bdk2 skrg nie dik , lebih cerdik dan akal macam2 kan ;) lucu lak ..
x mandi pun x per .. janji pakai baju lawaaa ;)

intanfirdaus247 said...

Ceqgu…ekekekek..nak nama MyVI ke. Meh nak bg..boh nama “Gebam Gundang” …Okey dak>

Saya Disini said...

morning...

QasehnyaRania said...

pndai ye firas;D

morning akak :D

yan's cottage said...

comelnya firas nie....namanya sama nama anak sedara yan...

CeqGu said...

kak ieda: memang kak, aduii kekadang mama dia gelak sampai kuar air mata tengok gelagat dia

intan: hahaha okehh ...balik nanti akak akan panggil dia dengan nama Gebam Gundang hahaha thanks!

CeqGu said...

yan:taktengok time mengamuk lg...hilangterus yg comel tu

OneSimpleMother said...

alohhh.. syedihnya tang ayat kata tak sure bagi adek ke tak kat firas.. kerna kita seruperrrrrrr... huhuhu.. tapi usaha tetap di teruskan dengan gigihnya.. hehehe..

Mimie said...

memg sweet

Kesuma Angsana said...

he he he sweetnyer

Ila Razali said...

like mother like son jugak :)) mak dia mmg kaki nyakat pon .

CeqGu said...

KA,mimie : ada kala sour jugak hihi

Cik mas: huhuhu kita serupaaaaa

Ila: hahaha....tunggu la jiranmu ni balik denai.....bersiap sedia la kena sakat dgn kami dua beranak kiki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...