Followers

Wednesday, January 2, 2013

Tips Keselamatan : Mangga Rumah Terhangat Di Pasaran!


Sekarang ni banyk betul rumah dimasuki pencuri kan. Macam2 alat keselamatan dah kita guna, tapi masih jugak kena ceroboh. Jiran belakang rumah cikgu dulu siap pencuri tu angkat pagar lagi. Balik2 jer tengok pintu rumah dah ternganga, barang kemas habis lesap. Namanya pun pencuri kan. letak la mangga rumah sebesar penumbuk sekali pun, ada saje caranya pencuri2 ni nak pecahkan.Eeee jahat sungguh

Ni ada satu mangga rumah yang cikgu nak share dengan korang. Nak kata bagus sangat tu tak tau lah, kena cuba baru tau. Tapi sangatlah hangat di pasaran. Tip top gitu........Jom pakat cari mangga rumah jenis ni dan pasangkan kat rumah kita, mana tahu kot2 memang berkesan.......gigit jari ler pencuri2 lepas ni hohoho

*

*

*

*

*

*

*

*



jeng jeng jengggggggggggggg inilah mangga pagar rumah yg terhangat di pasaran.............keh keh keh..........jangan mareeeeeeeeeeeee, nanti cepat tuaaaaaaa
hehehe

mesti pencuri2 termenung jer tengok mangga jenis baru ni hehehehe..........silap aribulan siap berkampung depan pagar rumah makan mangga cicah kicap hohoho

5 comments:

izan mama mia said...

mencicah mangga depan pintu eks...hihi

Kesuma Angsana said...

he he tips plg bagus ni

CeqGu said...

hehehe

Mrs Velentine said...

hahahaha....ada nampak kat blog kawan hari tue

CeqGu said...

ni amik kat fb....tergelak besau tengok mangga tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...