Followers

Thursday, January 31, 2013

Kalau lah...

Assalamalaiku...

Bila badan mula rasa tak sihat seperti biasa.......
Mulalah hati ni tak sabar nak ada pembantu rumah....
Kalaulah sekarang ni ada maid, boleh la layan firas....
Bukan apa, susah hati tak dapat nak fokus pada firas...
tak larat nak ketuk2 kuali dan nak layan mcm2 kehendak si bujang...
tentu firas bosan, mama hanya terbaring lesu...

Sejak balik Ipoh haritu sendi2 jari kaki kanan ni sakit....
dah elok, jari tangan kanan plak yg terasa...
sakitnya tak kuat mana pun tapi tak selesa dan rasa kebas2..
semalam pulak start sakit tekak dan demam.
Hari ni sendi tangan dan kaki sakit semula..

Mohon kawan2 doakan cikgu segera sembuh ya...
Mintak jauhkan cikgu dari sebarang penyakit....

Terima kasih kepada yg sudi mendoakan.....
Semoga kalian juga diberi kesihatan yang berpanjangan....aaminn

12 comments:

Ummi Iman said...

Jaga diri. Moga cepat sembuh. Dah jumpa doktor?

Mia Kassim said...

Semoga cepat sembuh...... :D

hainom OKje said...

Insyaallah semoga OKje ingat ceqgu bila nak berdoa nanti...

penat tu ceqgu.... semoga ceqgu cepat sembuh!
Tapi ceqgu kalau ada maid mmg best senang sikit nak memerintah haha... OKje pernah ada maid masa anak2 kecik dulu-dulu... waktu okje kejekan...sapa nak jaga lagi...

umi alya said...

lollllllllll adik akak demam lak..cepat2 makan ubat, moga cepat sembuh..

Aisy Nasiha said...

dah jumpa doktor ke? semoga anis cepat sembuh ye... ada anak kecil mmg rasa kesian kat dia bila mamanya sakitbmacam ni, dia bergantung banyak pada kita....

nea lopah said...

salam, semoga cepat sembuh. sy pernah kena jugak mcm tu. Saya amalkn minum air anugerah. Alhamdulillah mujarab.

Fiza Rahman said...

Smoga cpt sembuh cikgu.

Rafidah Husain said...

semoga cepat sembuh ceqgu...anggaplah ianya ujian dari-NYA

CeqGu said...

terima kasih semua...belum jumpa doktorlg...huhu

Mimi Azirah said...

semuanya kalau

nurbijen said...

harapnya cepat baik... speed recovery one :)

intanfirdaus247 said...

anis, r u ok??? hope anis sihat ya cayang..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...