Followers

Wednesday, January 16, 2013

Kreatif atau Pelik?

Assalamualaikum...





Sanggupkah korang pi makan kat restoran jamban macam dalam gambar ni?
Aihhh hilang selera nak makan. Terus teringat kat Tragedi Dalam Jamban hohoho




Sanggupkah korang hias kete jadi taman macam ni?
Kalau cikgu sanggup jer. Kreatif ape hehehe 




Sanggupkah korang duduk atas kerusi pokok cactus ni?
Eeeee cikgu rasa macam geli plak nak duduk. Haii macam2 idea diaorang ni kan ...



Sanggupkah korang pakai pen drive jari yang kena potong macam ni?
Eeeewwwww kalau cikgu tak sangggupppppp.......ngeriiii  !!

5 comments:

♥Cik Puan♥ said...

assalam kak anis..jengah cni

umialya said...

kreatif2, siapalah yang punya idea ni..?

j.e.h.a.n. said...

aduhai..nak pndg pun tak lalu, inikan pulak nak makan..ceqgu, wujud ke restoran tu??

nea lopah said...

ngeri Tgk krusi cactus tu.hehe

CeqGu said...

cik puan: wsalam, sila sila....terima kasih sudi jengah. nanti akak pi ziarah cik puan plak ye ^_^

k.tini: org yg ada imaginasi yg tinggi hehe

jehan : huhuhu tak tau la jehan, yg pasti cikgu tak nak pi makan situ eeewwww

neo lopah: ha kan. karang duduk2 jer terus tembus hohoho

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...