Followers

Tuesday, December 11, 2012

Perginya Seorang Bekas Penyimpan Mohor Besar Raja-raja

Assalamualaikum......


 
DALAM KENANGAN-
Al-Fatihan buat Bekas Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja, Allahyarham Engku Tan Sri Ibrahim Engku Ngah, 80 yang telah kembali kerahmatullah pada jam 8.30 mlm tadi. Takziah buat keluarga Allahyarham.

Tadi duk check mukabuka dan ternampak sepupu cikgu post berita sedih ni. 
Allahyarham bukanlah sedara mara cikgu pun. Nak kata kenal rapat pun tak.....
Dah la tu, keluar tv pun hanya dua kali dalam setahun.
Tapi kerana dari kecik sampai la dah ada anak satu ni duk tengok dia ja yang buat pengumuman raya, 
so ada rasa ralat skit di hati ni bila tau allahyarham sudah kembali ke rahmatullah.
Cikgu difahamkan allahyarham memegang jawatan sebagai bekas Penyimpan Mohor Besar Raja-raja ni sejak tahun 1989-2011......Lama kan.
Semoga rohnya bersama para solihin, aaminnn

5 comments:

umialya said...

tergiang2 di telinga dia mengumumkan raya.. al fatihah..

CeqGu said...

tu la kan....

ieda said...

alfatihah .. terbayang2 wajah dia buat pengumuman di TV bila nak raya

semoga roh arwah tenang disana ..

IntaNBerliaN said...

al fatihah...

dr kecik sy tgk arwahlh yg duk umum ry n pose

syafisyifa' said...

Al fatihah...
Semoga rohnya dicucuri rahmat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...