Followers

Tuesday, December 18, 2012

Bukti Doa Ibu Itu Benar-benar Keramat




Cikgu yakin ramai yang tahu tentang hebatnya doa dan kata-kata seorang ibu. Tapi cikgu nak share jugak kisah yang sangat bermakna ni. Korang baca dan hayati lah yer. Semoga anak kita semua jadi manusia yang baik2 dan berguna pada masyarakat, bangsa dan agama macam dalam cerita kat bawah ni... aaminn




4 comments:

izan mama mia said...

hebat sungguh doa seorang ibu..

syafisyifa' said...

Makbul doa seorg ibu...itu yg digalakkan kita sebut baik2 wpun tgh marah kat anak2...insyaallah sama2 belajar nk jd yg terbaik

umialya said...

mmg kena ingat, kata2 kita adalah doa buat anak.. (kdg2 adalah terlepas cakap, nyesal...)

CeqGu said...

betul tu kak tini, kekadang terlepas gak mulut ni huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...