Followers

Tuesday, February 12, 2013

Sejuk Hati Sampai Ke Perut

Assalamualaikum....

Firas Imam Muda yang dirahmati Allah.....

firas sekarang suka nak ikut orang azan. Pantang dengar azan, muka dia terus teruja. Pastu duk ulang azan,azan azan. Bila sampai part 'hayya a'la solahhhhhhhhh'.....firas pun ikut laung jugak 'alahhhhhhhh'. Gigih dia ikut tau. agaknya nanti Firas rajin nak laungkan azan kat masjid kot.... insyaallah...

Satu lagi Firas suka dengar zikir. zikir ni pun firas panggil azan hehehe. Kalau dengar zikir ni kusyuk kemain, siap goyang2 kepala, mulut tu sampai terlopong. Comel jer tengok. Memang kena kiss dengan mama lah hehe...

Sekarang ni Firas pun dah cuba2 baca quran. Baca cara dia la kann hihi......Cikgu selalu baca lepas solat zohor. bila firas nampak mama dia tengah baca doa, dia kalut dah pi amik quran dalam laci dan pakai kopiah ayah dia tu. Adoiii nak baca doa pun terganggu tau. Sebab tak tahan tengok gaya  imam muda yg sorang ni. Pastu siap duduk sebelah cikgu dan buat buat baca quran tu.Sweettttt sangat . Dah la tu badan pun goyang2 tiru macam mama dia ngaji.... hehehe. Sayang sungguh takdapat nak amik gambar buat kenangan.

Kalau ada rezki, bleh ler mama tempek gambar imam muda mama ni kat blog. Esok2 dah besar firas tengok la balik gambar tu. Mesti firas pun akan tenyum toyang-toyang..........erkkk terpelat pulak hohoho

14 comments:

Aisy Nasiha said...

Amin... Seronok ada anak yg berjuruh mcm firas ni...

Nora Karim said...

alalala... comeinya firas ni...

Jemarisuri said...

alhamdulillah..sejuk perut ibu..^^

Warna Warni Kehidupan said...

Alhamdulillah.. moga jadi anak yang soleh..

Ummi Iman said...

Alhamdulillah. Mmg sejuk hati bila tgk anak yg sendiri minat ke arah agama

KY said...

Alhamdulillah...semoga firas membesar menjadi anak yang soleh aamiin

umi alya said...

Insya Allah.. Bakal Imam Muda

aTieYusof Family said...

amin!.. insyaAllah ya Firas boleh jd ustaz.. boleh geng dgn abg Pa'e (anak sy)..:)

wan nurul hezrina abd halim said...

masyaallah...semoga Allah terus tunjungkan firas jalan terbaik untuknya=)

NoEn said...

amin....

Kesuma Angsana said...

alhamdulillah...

nurbijen said...

firas, firas.... dah makin banyak keletah, budak2 cepat kan ikut apa yg kita buat?

izan mama mia said...

ambil laa gambar...nak tenyum toyang toyang gak.//eheh

intanfirdaus247 said...

Alhamdulillah..sejuk dengar Firas mcm n tau

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...