Followers

Monday, February 18, 2013

Kisah Lucu Firas dan Tok Ayah di Pagi Hari

Assalamualaikum...

Alahai pagi pagi Firas dah bikin semua orang gelak besar.
Itu budak kicik memang la penghibur hati.
Pagi tadi dia nampak tok ayah masuk bilik, dia pun ikut masuk sama.
Tapi tok ayahnya masuk bilik sebab nak buat 'pelaburan besar' hehehe.....
Kebetulan tok mi dah sedia ada kat dalam bilik.
So Tok Mi perati jer apa Firas nak buat..

Firas nampak ada cahaya lampu kat bawah pintu.
Terus dia cakap kat tok mi "eyak! eyak!"
Umi cikgu pun saja la suruh Firas pi ketuk
Sekali Firas pi tolak pintu bilik air tu...

Yang pintu tu pulak rupanya tak kemas
Terjerit2 la tok ayah suruh tutup pintu tu hahahaha.
Haiiihhh bikin ganggu pelaburan la ini budak kicik kikiki...
Umi cikgu siap tanya sape kat dalam tu, Firas kata "tuk ayyah"
Umi tanya lagi " Tok ayah tengah buat apa?"
Firas jawab "eyakkkkkk" hehehe

Haihhh terbantut hajat Tok Ayah tau kikiki...

17 comments:

Aisy Nasiha said...

dah pandai mengusik ye si firas ni..

hainom OKje said...

ha..ha... sian tok ayah... separuh jalan hehe...
Budak baya ni mmg tgh sedap main!

umi alya said...

ha3.. sian tok ayah

Kakzakie said...

Bertuah cucu buat Tok Ayah terkejut ye:)

aTieYusof Family said...

ahhahaa... Firas buat lawak pagi2.. terbantut lah hajat tok ayah tu ya..hehe:)

me suya said...

kaklong tgh cuti kat klatey ko ni.. wah best.. hahaha firas ni lucu lah :)

yan's cottage said...

firas2...pagi dah bikin kecoh ye...sebenarnya anak2 memang banyak nak tahu...tu sebab mengikut je kerjanya...nie dah salah ikut nie...he heee....

wan nurul hezrina abd halim said...

haaa firas2..sifat ingin tahu tinggi..cian tok ayah.hahaha

Mama Zharfan said...

LOL ;)

Mia Kassim said...

hahaha terbantut pelaburan.....

Kesuma Angsana said...

ha ha ha lucu2

aizu's life said...

hahaha.. bertuah betul bdk kck ni.. mengganggu konsentrasi tok ayah.. moral of da story: tutup pintu kemas2, kunci pintu betul2, hokey.. hihi

fieda said...

adoii..firas menggangu tok ayah tgh melabor ye..

ayut said...

hihihi..cian tok ayah...terbantut seketika.. :D

Tuan Juhaida said...

firas yang mhiburkan hihi

nurbijen said...

iskh, kesian tok ayah... comel la baca telatah firas ni

sal ya said...

alahai firas.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...