Followers

Sunday, February 24, 2013

Firas Baca Quran

Assalamualaikum....

Alahaaaii rasa seronok tengok firas sekarang ni rajin baca quran.
Seriussss cikgu x tipu.
Walau pun iqra al furqannya tak bergerak2, tapi imam muda dan doktor cilik cikgu ni rajin nak baca quran.
Time cikgu nak solat, dia mula la pi amik quran.
Pastu baca bismillah n baca quran hihi.
Nak tahu firas baca mcmana?
Haaaaa dia baca penuh penghayatan dan bertarannum kikiki

"Bismillah..... ku....ku.....ku"
"Bismillah..... ku...ku.....ku"

Badan tu siap goyang2 mcm org tengah ngaji quran....
Hihi....
Comelkan....

Lepas baca pandai plak tu dia letak balik quran tu atas meja.
Syabbbasssss bethaaaa!
Moga rajin baca quran sampai akhir hayat dan khatam selalu yer.

18 comments:

Mia Kassim said...

alhamdulillah....dah ada bakat jadi imam dah tu...:D

NoEn said...

bagus firas

aizu's life said...

npe ku..ku..ku?? dia nk baca pe sbnrnye.. tp msti comelkn.. dpt bc bismillah pn jadi la.. permulaan yg baik :)

umi alya said...

amin.. bakal imam muda di masa depan

CeqGu said...

Terima kasih kpd auntie2 yg selalu doakan firas. Moga anak auntie2 semua pun jadi anak soleh dan solehah

Azue: ala azue, budak umur setahun, main hentam saja dia baca hihi.

yan's cottage said...

bagus2 moga suatu hari nanti firas boleh membaca alquran...dengan jayanya....

aTieYusof Family said...

Alhamdulillah... InsyaAllah tercapai hajat nk jadi Imam muda Firas..amin!..sejuk je hati tgk anak2 mcm ni kan..:)

izan mama mia said...

baguslah firas nih...mg akan datang boleh baca dgn lancar...

Kesuma Angsana said...

he he he mmg comey, !

ayut said...

Alhamdulillah...Firas bguslah..moga berterusan kerajinan firas nk membaca :))

Kakzakie said...

Terlanjur dia dah minat terus ajar aje cikgu. Tak iralah sebutan pelat pun tak apa. Mulakan dari iqrak insya-allah ingatan kuat ada pada ank-anak kecik.

nea lopah said...

alhamdulillah...sejuk nya hati. Jadi menantu mkcik lah yer firas. hahaha

ummiross said...

Alhamdulillah, kecik2 dah tunjukkan minat nak membaca Al Quran, sejuk hati ibu.

hainom OKje said...

Sejukkkkk perut mama dia kalau macam ni.....kena beranakkan ramai imam muda ni ceqgu....hehe

intanfirdaus247 said...

alalala.comelnya Firas neh...bakal imam muda n..:) ameen

Fiza Rahman said...

Hehehe...mesti comel kan. Dapat saya bayangkan firas basa quran. Semoga membesar sebagai anak yg soleh.

amirini said...

Alhamdulillah... Semoga Firas menjadi anak yang soleh...
Tahniah Ceqgu kerana berjaya mendidik Firas...
P/S: Kongsi rahsia anak dpat mengaji awal...

MaMa Rey said...

sejuk perut ibu bila ada anak mcm tu..
dpt bayangkan tengah baca sambil goyang2..comel..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...