Followers

Sunday, February 17, 2013

Imam Muda Kopiah Besar

Assalamualaikum...


Setiap pagi Firas mesti 'bye bye' ayah dia pi keje. 
Sejak duk kat kg ni, Firas 'bye bye' plak tok ayah n tok mi pi keja. Pagi ni sibuk plak si kecik ni nak 'bye bye' sambil pakai kopiah tok ayah. Cucu punya pasal, tok ayah layan kan ajer....... hehehe. Tengok la tu sambil bye bye sebelah tangan duk pegang kopiah tok ayah hihi ...cumil tauu anak soleh mama n ayah ni. Erkkk sila jangan muntah cikgu puji anak sendiri


 




ish besar pulak kopiah ni.....


Hurm ayah tengah buat apa la waktu ni......erkk best pulak duk atas buai tok mi ni. Rasa macam nak suruh ayah beli jer satu koh koh koh...


Tayang kepala licin skit.......encem tak? encem tak? hehehe















22 comments:

IntaNBerliaN said...

ololooo licinnya kepala.. hihii

*eh ye ke kak.. xpernaj jumpa plak saya.. yg cloth book ni pun, baru je jumpa... hahhaha..

ada yg lagi best dr yg ni ek upenya.. hihii

Kesuma Angsana said...

hehehe mmg encem

umi alya said...

Hensemnya Firas, ada bakat imam muda tu, bek beli 1 yg kecik punya..

aTieYusof Family said...

Comel... Firas pakai kopiah..besaq sangat..hehe.. InsyaAllah jadi Imam Muda Firas..amin! :)

yan's cottage said...

ala...comelnya pakai kopiah besar ye...lepas nie...suruh mak beli yang kecil sikit tau....

hainom OKje said...

Cantiknya rumah mak ayah ceqgu...
Hehe dah rindu eh???

nea lopah said...

senang kan org tak tau firas dh mandi ke belum..jimat shampoo..

OneSimpleMother said...

encemmmmm... hehehe.. anis berapa lama dok kelantan ni..?

intanfirdaus247 said...

amboeh firas ..comelnya dia..nak jadi ustaz ye..hehehe

ummiross said...

Seronoknya santai2 kat kampung. InsyaAllah CeqGu..moga Firas membesar menjadi anak soleh.

Ummi Iman said...

Mesti rindu ayah dia..

fouzie said...

moga Firas menjadi anak yg soleh.
Firas rindu pd ayah dia tu....

Nazayiena Ayiena said...

Patutlah pegang kopiah tu sbb kepala Firas licin ya,hehehe....

Ummu Muhammad said...

dr firas al-hafiz ni mmg rupe budak cerdik nampk die..orgnye perwarakannye mcm series ala2 doktor gitu..muke makbul doa mama ;)

nurbijen said...

ada juga org yg boleh firas bye bye pagi2...
comel... tak lepas pegang kopiah takut jatuh :)

CeqGu said...

k.tini: memang dah ada pun, kopiah satu songkok satu, tapi dia lagi suka pakai yg ayah n atuk dia punya hihi

okje: musti lerrrr kiki

UM: amin aminnnn, suka betul baca komen um ni :)

CeqGu said...

cik mas: belum pasti sampai bila...mungkin sampai hujung minggu ni

nea lopah: hik hik hik dalam gambar ni pun firas lum mandi

Nora Karim said...

alahai.. kalau dah kita tak puji anak kita siapa pulak nak pujikan... heheh

MaMa Rey said...

encem..encem..hehehe..
gelak tengok Firas pakai kopiah tu..siap pegang takut jatuh hehehe..
Firas duduk mcm gaya org dewasa hehehe..(pagi2 dah terhibur..:D)

CeqGu said...

nora karim: betul betul betul hehe

mamarey: tu la pasal, tu belum tengok dia tarik beg roda dia lagi...alahai semua nak tiru gaya orang dewasa hehe

fieda said...

olo..ensem boy..boleh jadi ustaz nanti ni..

ayut said...

:) moga nnt dh besar jd imam muda ye Firas... :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...