Followers

Wednesday, February 13, 2013

Rindu

Assalamualaikum..

Kerana kesihatan cikgu yg tak berapa nak baik,
Maka kami dipisahkan dari lautan........

Cikgu di sini riuh rendah dgn gelak ketawa,
Dia kat sana tengok tv sorang2........

Walau x sihat, cikgu sempat join adik shopping2,
Dia kat sana tekun siapkan keja yg xpernah habis.

Cikgu kat sini goreng mee basah kesukaan dia,
Dia kat sana xtaulah makan apa.....

Huk huk tgh kacau mee tringat kat dia....
Tengok mee dlm pinggan pun tringat dia....
Tengok pinggan yg dah licin pun tringat dia.....

Walau pun cikgu makan penuh selera,
Tapi kat dalam hati ni rasa nak jerit.....
R.I.N.D.UUUUUU nya pada kamu !!
Huhuhu

22 comments:

Aisy Nasiha said...

firas dan ayah tak balik kampung ke? semoga cepat baik n cepat boleh balik jumpa diorang

KY said...

hihihi...KY tak tahu nak tumpang sedih atau nak tumpang gembira heeee

apa2 pun sabar cikgu kita pun rindu kat cikgu buka dia je...

umi alya said...

baru jer beberapa hari, rindu membara, cer bayangkan Jun nnt... Sorang sana, berdua sini, huwaaaaaaaaaaaa...........

(yg akak dok nngis tak tentu tujuan ni pasai apa...???)

Ummi Iman said...

Belum pernah berpisah ke? Kalau belum mmg terasa sgt. Lama-lama biasalah tu. Tp lama tu mmg lamalah masanya ;) mcm saya lps 2 tahun baru stabil :)

nurbijen said...

ala, sedih pula baca entry ni.. harapnya cepat la anis sihat, boleh ju'pe cik abe cepat2

nurbijen said...

Ala, sedih la pula bila baca entry ni... harapnya anis cepat2 baik, boleh ju'pe cik abe cepat2

RedRose said...

holoh holoh holoh... sweetnya. biasalah ceqgu kalau dh berjauhan. memang mandi tak basah tido tak lena. takpe...kata bulan 5 balik mesia kan? hehehe

izan mama mia said...

cian..yg jauh terkenang...rindu menyapa..bergelora dalam dada

aTieYusof Family said...

Ala.la..la..kesian nya..sabar ye!..begitu lah hati isteri sllu risau ttg suami bila berjauhan..
nak makan sedap pun tak best, dok teringat2 dia makan apa agak nya..moga cikgu cepat sihat ya..amin!:)

Tuan Juhaida said...

ala ciannya..cepat2 sihat ya. rindu rinduan tu biasalah hihi bagus untuk keharmonian rumahtangga

CeqGu said...

aisy: firas mana bleh berenggang dengan mama...ayah firas je lah terpaksa ditinggal tinggalkan huhu

KY:huhuhu

k.tini: huwaaaa akakkk sedihhh. tu yg duk pujuk asben balik keja kat mesia jer bulan jun ni

nur: huhu ...tu ler. dulu tak sedih sgt, tp sejak dia kata kalau anak isteri dia tak der sehari pun dia rasa sunyi je balik rumah...

ui: mmg tak pernah berjauhan lama2...jun nanti tak tau la macam mana huhu

redrose: bulan 5 ni lagi la meroyan. asben akak kat brunei akak balik dgn firas jer huhu

izan: ewahh ayat...bleh nak kopi pes tak hehe

NoEn said...

nanti lama2 biasa la tu...mula2 ni mmg le camtu

CeqGu said...

balik kejap je ni noen

Kesuma Angsana said...

rindu2an menambahkan rasa kasih & cinta kan ! hehehe

wan nurul hezrina abd halim said...

alahai kesiannya..takper akk alik kejabjerkan?selalu2 lah hubungi dengan hp=)

intanfirdaus247 said...

sabar la anisss yeeee :)

MaMa Rey said...

ciannya..
kalau berjauhan ridu sesangat kan..
pernah lalui mcm CeqGu juga

aizu's life said...

cikgu PJJ ke?? sabar ye :')

QA's ~ mamapapa said...

Rindukn c'abg la tu ye...sabar ye...:)

CeqGu said...

QA's : huhu

hainom OKje said...

Mmg le rindu....nape sanggup berpisah....

CeqGu said...

okje: cikgu belum sihat. ni balik berubat...dah seminggu balik kg tapi lum dapat jumpa doktor huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...