Followers

Friday, May 24, 2013

Nafsu Ayam Penyet

Assalamualaikum

Tadi cikgu lunch mee sup kat belakang hotel le meridien ni.
Boleh tahan la jugak rasa dia.
Tengah duk makan tu ternampak pulak nasi ayam penyet.
Ai kan peminat no 1 ayam penyet ...
Sambil suap mee ke mulut, mata duk jeling kat ayam penyet.
Aihhhh ayam penyet tu bagai duk lambai2 sambil kenyit mata kat cikgu.
Mee sup tu cikgu share dgn firas. Banyak gak la dak kecik tu makan
Mungkin sbb lewat sgt lunch, So perut si omak dgn anaknya kelaparan tahap gaban la.

Sambil kunyah mee, kepala duk berkira2, nak beli ke tak, nak beli ke tak.....eeeeeeeee!
Jangan ikut nafsu cikgu anis. Berhenti mkn sebelum kenyang ye!
Oklah...oklah , i surrender, bye bye ayam penyet.
Esok ajerlah ai beli u, jgn sedih yer.

cikgu pun panggil adik penjual suh kira.
Tak leh lama2 kat situ nanti takleh tahan tgk ayam penyet tu kenyit2 mata.
Adik tu pun datanglah kat meja cikgu.
"Kira ye dik" Tengah duk kira2, "Eeeeèeeeeeeerrrrrrrrrrrrr tapau nasi ayam penyet satu yer."
Hahahaha, beli jugakkkkk!

Laju cikgu jalan sbb xsabo nak mkn nasi ayam penyet tu.
Sekali erkkkkk xleh lawan kesedapan ayam penyet kat brunei daaaa.... hurmmmmm
Mujur ler ayamnya habis, nasi mampu mkn separuh jer sbb frust sambal dia xbest huhuhu.peran
Padahal perut dah kenyang hihi.
Tu lerrrr ikut lagi kata nafsu. Korang sila jgk ikut nafsu cikgu ni yer huhuhu

6 comments:

Aisy Nasiha said...

Haha... Tak tahan godaan nampaknya
.

umi alya said...

camner bdn xmo tembam kalu gini gayanya, ahakkkkkk..

maria firdz said...

Nasi aym penyet yg btul2 sdp try mkn kt kdai mknn jawa.. Mmg originl... Sedap...

Tuan Juhaida said...

sebut pasal ayam penyet saya mmg teringat2 nasi ayam penyet yg sedap dan halal yg kami pernah mkn kat bandung dulu....uwwwaaaaa...nak!!

iietamalek said...

hahahah...

akhirnya beli juga yer

hainom OKje said...

Okje suka gak beli ikut nafsu... hehe tapi selalunya kalau ada hubby mmg terencat kehendak tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...