Followers

Wednesday, May 29, 2013

Firas Shopping Beg Lacoste

Assalamualaikum'

Tengok la ini budak kicik. Pantang nampak beg, semua dia nak rembat.  Masa pi One Borneo, Sabah aritu saja la en suami singgah kedai Lacoste ni kot kot ada sale. Tengah en suami duk skodeng baju. Si imam muda ni kalut duk main semunyi2 celah baju tergantung. Haduiii bikin mama panassssss ler ini budak. Orang kedai tu senyum jer tengok keletah Firas. Hurmmm ntah2 dalam hati pun duk tengah mendidih macam mama firas jugak hohoho.

So nak alihkan perhatian firas, cikgu pun tunjuk ler beg2 Lacoste yang ada kat rak. Sekali dia mengamuk nak beg tu pulak, adehhhh. Bila dah dapat tu apa lagi, bergaya sakan lerrrrrrrrrrrr..............


 Kaler merah lagi youuuu!!!



"Maaaa, jom pi pasar!"

Hamboiii nak pi pasar bawak beg Lacoste yer nak. Tengok beg ni cam sempoi je, so berkira kira paling mahal pun RM100++ je la kot. Check check rega.....mak datukkkk, RM300++ hohoho memang ler cikgu ni tak reti menilai hehehe. Lepas tengok harga, terus ambik beg tu dari Firas. Karang tak pasal2 ada yang kena halau keluar kedai hohohoho.

5 comments:

Chekgu Azrine said...

Cerdikla firas..rekues beg memahal dr cikgu..hehe

yan's cottage said...

firas nak tolong belikan untuk mak nya tu he heee.....

Jemarisuri said...

kira blh tahan jugaklah taste firas ni kan..pandai memilih...hehe

Mia Kassim said...

Kelas firass...pandai pilih beg utk mamanya..hehe

hainom OKje said...

Apa? Ingat Firas tak de taste? hehe
Pegang bukan sebarang pegang tau ! Lacoste terus! hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...