Followers

Friday, May 17, 2013

Mengamuk Nak Naik Bot

Assalamualaikum.

Cikgu tengah bersiap nak keluar makan ni. Tapi dan lagi tu nak conteng2 kat sini.
Nak tergelak tengok firas mengamuk sebenarnya.
Masa cikgu tengah duk bersiap tadi, firas tengah tengok tv tentang sejarah Kg. Ayer Brunei.
Hebat imam muda mama ni, kecik2 dah layan rancangan sejarah hehehe.
Sebenarnya firas ralit tengok tu sebab ada gambar bot.
FIras ni obses skit dengan bot dan abigem (aeroplane).
Masa duk tengok tu tiba2 jer dia cakap kat cikgu dia nak naik bot tu.
Duk ulang dua tiga kali 'nak naik bot, nak naik bot'
Cikgu cakap la, mana ada bot. Dalam tv adalah.
Terus dia nanges n terbaring kat lantai.
Hentak kaki hentak tangan sambil duk jerit "nak naik! nak naik!"
Yang mama dia bukan nak pujuk, duk gelak adalah hohoho.
Sebab tak sangka yang dia nak merajuk sampai macam tu sekali.
Selalu dia berlakon jer buat buat nanges.
Sampai meleleh leleh air mata yg tak tahannya hehehe.
Kesian anak mama, next time la kita naik yer.

p/s: sebenarnya berdiri bulu roma cikgu nak naik bot kat kg ayer tu, laju wooooo. dah la tak der life jacket. Tapi bila dah naik n tengok view sekeliling yg cantik. Terus lupa segala....... hehehe

3 comments:

aTieYusof Family said...

ala..ala..la...kesian imam muda ni nak naik bot..budak2 dah faham mmg mcm tu..:)

Ummi Iman said...

Kesian dia.. moga dpt lah apa yg dihajatkan. Sungguh2 nampaknya :)

QasehnyaRania said...

betul2 la firas nak naik tu cik manis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...