Followers

Saturday, May 18, 2013

Firas Berfashion di Kolam Renang

Assalamualaikum

Auntie auntie yang dihormati sekalian. Hari ini Firas nak pergi mandi kolam.
Auntie auntie nak ikut tak????
Sebelum tu sila pastikan ada baju renang dan pelampung yer.
Memandangkan hari sentiasa hotttttttttt...... pastikan juga auntie auntie pakai topi dan juga 'cepek' hitam.
Biar murah, asal bergaya kih kih kih.
Jangan lupa makan sekeping biskut Jacob yer supaya bertenaga di kolam renang.


Ok, sebelum kita basah kuyup dan berenang renang itik dalam kolam separas leher firas.
Kita bergambo dulu yer dengan jurulatih renang hohoho.
Lebih daripada paras tu, dinasihatkan amik jurulatih lain yooo.
Sebabnya jurulatih ni tak sempat nak amik lesen berenang kat kolam laut dalam hehehe.



Amacam auntie auntie sekali, comel tak firas? hehehe
Ini ler fashion renang di musim panas namanya.
Harus pakai topi dan sunglasses waktu berendam dlm kolam yooo hihihi

9 comments:

QasehnyaRania said...

as-salam cik manis..

amboi2 firas :)

Mia Kassim said...

Memang terbaeekk fesyen ko firas...hehe
Best cuaca sana yek....sini mendung + hujan jak, nak bawa anak2 mandi kolam pun tak sesuai....huhu

OneSimpleMother said...

panas2 berendam syok oooo... luqman semenjak firas dtg ritu hari2 ajak mandi kolam. tetiba jer.. :)

nea lopah said...

dh mcm pelancong firas...hehehe kiut!!

Ummi Iman said...

Penuh accessories ;) takut gelap ke firas

Kesuma Angsana said...

hehehe comel sungguh lah firas

Fiza Rahman said...

Bergaya sungguh anak bujang ni yer ☺☺

hainom OKje said...

Bukan baru baik demam ke dak Firas tu Ceqgu?
Belasah aje le biaq tahan lasak haha... gambo ceqgu mana?

Ibu Lala said...

Amboi amboi. Sonok dapat men air ye firas. Baik baik. Klw main air lama sgt nanti dmm dan selsema.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...