Followers

Monday, May 20, 2013

Ikan Lutsinar?

Assalamualaikum



Asyik2 tempek kisah lucu jer, pagi ni nak ajak tengok kebesaran Allah pulak. Cikgu amik gambar ni kat pesbuk. Rasa takjub tengok ciptaan Maha Bijaksana ni. Ikan lutsinar yg tak pernah cikgu tengok. korang pernah jumpa tak?
Subhanallah memang tak terjangkau dek akal manusia adanya ciptaan tuhan yg sebegini. Dalam badan yang jernih tu ada tulang2 halus menyokong badan ikan ni. Ada ke manusia yang mampu cipta ikan seperti ni?
Sesungguhnya aku beriman kepadaMu Ya Allah.....DariMu aku datang, dan kepadaMu aku kembali....

P/S : AMIEY LEE, kenapa cikgu tak dapat nak terjah blog awak yer?huhu

11 comments:

yan's cottage said...

subahanallah....maha berkuasa Allah mencipta sesuatu...yan pernah tenguk kat kedai ikan lut sinar juga...tapi bentuknya lain...macam tiger fish gitu....

maria firdz said...

Subhanallah.. Hebta ciptaan Allah..

Kakzakie said...

Kekuasaaan yg tidak ada tandingnya. Sungguh Allah itu maha berkuasa..

Mia Kassim said...

Memang hebat ciptaanNya....
Ganjil ikan tu yekkk..

Tuan Juhaida said...

Subhanallah!allah,pencipta yang agung!

Ibu Lala said...

Ya Allah. Tak pernah jumpa. Yeruja betul. Subhanallah.

Aisy Nasiha said...

Mmg unik..saya pun xtau sblm ni..

QasehnyaRania said...

subhanallah.
pestime ciksu tgk ni ;)

intanfirdaus247 said...

ikan apa ni eh..pes time tgk nih..kebesaran Ilahi

umi alya said...

subhanallah, menakjubkan

hainom OKje said...

Subhanallah......tidak terkata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...