Followers

Friday, April 26, 2013

Firas dan Seluar

assalamualaikum

Seronok pulak tengok firas sekarang ni dah pandai bukak dan pakai seluar sendiri. 
Tang pakai tu tak dapat markah A+ lagi sebab selalu termasuk dua kaki dalam satu lubang seluar hehehe.
kalau berjaya masukkan dua dua kaki dalam setiap lubang pun, tetap tak sempurna jugak.
sebabnya belah belakang tu mesti tersangkut kat pampers hik hik hik.....
Seksi tau! Nak nak time menonggeng.... ^_^
Apa pun syabas yer anakanda mama. usaha gigih kamu selama ni dah berjaya.
cuma kena tingkatkan usaha pakai seluar dengan betul pulak yer :)


Ni ler rupanya. Tapikannnnnnn.......hak ni bukan firas yang pakai sendiri. Ini mama dia yang buh sambil mata tengok tv keh keh keh. Memula tu heran awat la firas ni asyik jatuh jer. Rupa2nya mama dia silap masukkan kaki dalam satu lubang daaaaaaaaaaa hahaha...... tu ler, suka sangat gelakkan firas pakai seluar salah. sekali mama dia pun buat silap jugak hohoho.
Sorry yer anakanda....

8 comments:

umi alya said...

alorrrrrrr comelnya firas.. agak2nya boleh beradik le pulop..

nurbijen said...

wah, well done Firas.. senang la nak potty train kalu lahu tu :)

Tuan Juhaida said...

haha kesian firas

Jemarisuri said...

iyelah dh jadi skirt plak kan firas...hihi

♥Cik Puan♥ said...

assalam..lama xjengah blog kak anis

OneSimpleMother said...

pandainya firass... abang luqman pun tak pandai lagi buka, pakai seluar sendiri.. errr... maknya yang tak pernah ajar sebenarnya.. hehehe..

hainom OKje said...

Tak pe tak pe....layan aje le TV tu....pas ni dah susah dah nak tengok tv hehe

intanfirdaus247 said...

hahahaa..dah macampakai skirt ketat ala2 saloma dah.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...