Followers

Monday, March 4, 2013

Ops Lahad Datu

Assalamualaikum

Aduhaiii susah hatinya cikgu mengenangkan nasib pahlawan negara dan rakyat sabah terutamanya kawan2 yg mmg tinggal kat sana.
Tetiba hati ni rasa nak marah jer dgn org filipina.
Marah pd yg jahat2 tu ler.....yg baik2 tu tak la.

Ni pun tgh duk tengok liputan secara langsung ttg ops lahad datu kat tv3.
Rasa lega sikit bila tentera pun dah mula bertindak.
Jet pejuang pun dah berlegar2 di udara.
Katanya dah ada serangan berlaku.
Harapnya ramailah musuh yg terkorban.
Degil sangat, org ajak berbincang elok2 tak mau.

Semoga allah bantu pejuang2 kita....permudahkanlah urusan mereka mematahkan tindak balas penceroboh2 ni.... aminnn

16 comments:

hainom OKje said...

Betul betul ceqgu rasa kecik je okje nampak penceroboh tu

zailamohamad said...

iyalah ceQGu, sama-sama kita doakan mereka ya

KY said...

aamiin...apa pun yg di lakukan kerajaan itu adalah yg terbaik buat semua dan negara kan

QA's ~ mamapapa said...

Semoga segala2nyabdipermudahkan & keamanan kembali mnjadi milik kita ,amin :)

Fiza Rahman said...

Sedih dgn apa yg berlaku di sabahl Semoga masalah ni cepat berakhir.

syiela said...

moga keadaan akan aman seperti sediakala

izan mama mia said...

mg kembali aman itu laa dok doa pun...kesian mereka kat sana kan

umi alya said...

tak sabar nak tunggu ia kembali aman.. xmo pertumpahan darah cenggini

ummiross said...

sebak mengenangkan nasib perwira yang telah 'pergi', moga ditempatkan disisi orang2 yang beriman.
Sama2 kita berdoa, agar kemelut ini dapat diselesaikan segera.

MulutPayau said...

semoga keadaan kembali pulih sprti biasa...

nurbijen said...

amin.. hanya mampu berdoa agar semuanya terkawal

Nastyna said...

Owh dah ambik tindakan yer.. bagus la gitu. harap berakhir dengan selamat, soonest.

NoEn said...

moga keadaan pulih seperti sediakala...sama2 kita doakan

aTieYusof Family said...

Besar sgt harapan kami agar semua ini berakhir dgn cepat! kami nak Lahad datu yg dulu..yg aman dan damai. tiada rasa takut...
doa kan Warga LD ya...:)

MaMa Rey said...

harap segeralah selesai isu ini..risau dgn keadaan di sini

QasehnyaRania said...

tak danya nak diajak berbincang.kalau jenis paham tak pa la.ni jenis yg tak paham..susah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...