Followers

Friday, March 1, 2013

Beg Pakaian Cikgu Hilang Lagi Di Airport!

Assalamualaikum

Alahaiii baru nak bergumbira dengan putera kayangan dan imam muda kecik, tup tup berlaku pulak kes haru biru.

Beg cikgu hilang lagi kat airport!
Ni kali kedua hokayyy.
Dulu berlaku kat kg.
Ni kat negara jiran la pulak.
Nak nangessss huwaaaa opsss opssss pikir positif yer cikgu anis.
Awak tu belum btul2 sihat!


11 comments:

iietamalek said...

Mcm mn boleh jd mcm tu....

izan mama mia said...

lor..hlg lagi !!

nurbijen said...

macam mana boleh hilang tu? Insya Allah, kalau buat report boleh dapat balik... mcm ada kawan pun pernah hilang beg nasa datang sini... tapi pihak airport siap hantar ke rumah lagi beg2 tu...

xmo risau2 tau :)

umi alya said...

naper leh jadi lagu ni???

NoEn said...

sabar cikgu...sabar..

Ila Razali said...

ada benda penting ke? harap tak de lah.... tu airlines apa?

zahirian said...

APA TINDAKAN KALAU JADIK KES MACAM NI YE?KAK SHARE NANTI..eh..TER capslock plak..

hainom OKje said...

Macamana boleh hilang tu ceqgu?....masa beg tu dalam jagaan ceqgu ke airport?

Kesuma Angsana said...

dah jumpa seronoklah kan !

Tuan Juhaida said...

Laa mcm mana boleh hilang ni.cuai betul depa ni.so anis wat report tak?

CeqGu said...

Iieta: ada org tertukar beg huwaaaa

Tj: wajib ler buat report hihi

Okje: beg tu hilang kat tempat tuntutan bagasi

Zahirian: segera buat report pd staf kat airport

Nur: ^_^ risau sikit jer sbb ada brg berharga dlm beg tu
Ila: firefly, tp bukan silap depa, ada org yg tertukar beg huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...