Followers

Monday, March 4, 2013

Bagaikan Pungguk Rindukan Bulan

Assalamualaikum...

Orang kata suami isteri jarang2 sekali elok juga berjauhan.
Bila duk jauh ni rindu-rinduan  mcm orang tengah mabuk bercinta jer kekdahnya kikiki
Setiap masa duk pk ttg dia....jari pun rajin ler skit sms bertanya mcm2...
Bila dah jumpa sedih pulak nak berpisah huhuhu....







15 comments:

nurbijen said...

alahaai, bila baca pun rasa sedih... be strong ya :)

MaMa Rey said...

pernah berada dalamsituasi CeqGu..berjauhan baru terasa rindu tu mcmmana..sedih..

sabar ya CeqGu..:)

Nastyna said...

I understand how u feel.. Itu yang buat lebih erat kan, dan lebih menghargai masa together2. Kami dulu pun lama jugak berjauhan.

zahirian said...

macam tu la yg sy rase ceqgu...huuu..berbulan2 lagi..

Cho Zila said...

rasanya betoilerkot.. kalau selalu jumpatu rasa panasjer... ha.. ha...

Tuan Juhaida said...

Bjauhan rindu rinduan
Bila dok dekat gaduh-gaduhan hihihi gaduh manja gtu

yan's cottage said...

ala sedihnya....itulah indahnya bila berjauhan....bila bertemu rasa tak nak berpisah lagi kan...?

CeqGu said...

Betul tu, sehangat asmara rasanya hahaha

hainom OKje said...

he..he... setuju setuju... walaupun kekdahnya macam orang bercinta tapi tak molah pulak berpisah..no...no...no..biarpun rindu sikit2 tapi nak duk sama jugak!

QA's ~ mamapapa said...

So sweet..rindu2an gitu...:)

izan mama mia said...

masa tu dan dan keluar ayat masa tgh bercinta dl..hihii

ummiross said...

sayang isteri tinggal2kan, sayang suami rindu-rinduan.

NoEn said...

hehe...nanti lama2 biasa la tu ;p

QasehnyaRania said...

dulu kan cik manis, masa ciksu mula2 kawin tiap kali nak pisah ngn husband (sorang kl, sorang jb)..
comfirm nangis.. huhu

umi alya said...

ishhhhhhhhhhh akak blum komen lg n3 ni erk tp udah berulangkali dok... ini barulah ala2 kertu??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...