Followers

Thursday, March 7, 2013

Dah Tuakah?

Assalamualaikum....

Sape yg singgah sini orang kelantan sila angkat dagu hihihi....
Tadikan cikgu pi pasaraya pantai timur.
Orang kelate mesti tau punyalah pasaraya ni sbb dah lama bertapak kat sini.
Kalau dulu2 memang pasaraya tu yg femes amous la di kota bharu.
Sekarang ni dah kalah dgn KBMall....

Petang tadi ntah mcmana tersinggah kat pasaraya tu.
Niat dihati nak pi beli vitagen dan sedikit barang dapur.
Tapi kaki ni termelencong plak ke tempat lain kikiki
Biasala kannnnnn ....pompuan hihi
Tapi cikgu melencong ke tempat mainan budak2 jer. Nak pi cari kapal terbang utk firas.

Naik setingkat, nampak baju budak....fuh lega tak payah panjat tinggi2.
Yerla pasaraya lama, mana ada eskulator atau lif.
Intai2....erkkk takderla pulak toys.....
Tak per, gigih kupanjat lagi tangga ke tingkat seterusnya......aihhh tak der juga.....
Pastu baru perasan papan info tulis toys tingkat 4, yg paling atas sekali tuuuuu.......hadehhhhh
Dahla dukung si firas.........nak kansel, rasa sia2 ...
Terusla jugak ........sampai bergoyang kepala lutut ni haaa...
Sempuuuuttttttt kak jemah oiii

Lagi nak semput sbb mainan yg dicari tu takder la pulak...
Alahaiiii nasibbb nasibbbbb....
Dan dan tu jugak perasan....
Ohhhhh dah tua rupanya aku ni hohohohooooo




17 comments:

Nora Karim said...

hahahah kelakar entri ni... tergelak sorang2 pulak... kesiannya... tak pe la cikgu niat senaman... (^_^)

hainom OKje said...

Jangan le kata diri gitu....nanti tua jadinya, biar perasan muda tang semangat tu biar kita sentiasa muda, tapi tang beribadat tu biar le rasa tua.... banyak sikit ibadatnya heehe

Kalau ceqgu kata ceqgu tua okje lagilah ..... bukan tua lagi, nenek le gamaknya anak okje dah besau-besau kalau dibandingkan dgn ceqgu yang hanya ada Firas ...itupun masih cinonet lagi! tak gitu?

aTieYusof Family said...

alah...cian nya! tak jumpa kapal terbang ye.. nti cari kt tmpt lain plak..sabar...
pernah sampai ke Kelantan masa thn 2002 kot.. best duk sana..suka;)

Kesuma Angsana said...

mmaf lambat singgah, sakit baru nak kebah

yan's cottage said...

goyang kepala lutut tu tak semestinya dah tua....mungkin kurang tenaga he heee.....

izan mama mia said...

haih bukan tua...lama sikit jer..hihi

QasehnyaRania said...

alahai sian kat cik manis.. think +ve.. xcercise jugakkan :)

alhamdulillah.. terimalah ye,tak seberapa :)
perasan tak setemnya terbalik..
tandanya ada brg yg tertinggal hari tu..huhu

QasehnyaRania said...

choop..saya oghang kedah :)

nurbijen said...

amboi gigih panjat hingga ke tingkat 4 cari toys utk Firas... bukan dah tua, cuma dah makin berumur.... hehhe, sedap sikit dengarnya

Tuan Juhaida said...

haha bukan tua dah makin senior or matang hihi

NoEn said...

sy pun ore klate jugok...hehe
PT ngan The store je yang paling pemes jaman dulu...loni kaloh ngan parkson & kb mall dah..;)

Ila Razali said...

bukan tua.. tapi kurang stamina... setuju dak? :)

MaMa Rey said...

aduh..tgkt 4..penant tu nak panajt CeqGu..tambah lg berdukung dgn Firas gegar jg lutut hehe

ummiross said...

Salam CeqGu..

Hehe..kalau ummi lagilah semput nak naik tangga tinggi2, longgar lutut2 ni, hik!

CeqGu said...

kih kih kih cikgu memang suka perasan diri dah tua, tapi jiwa sentiasa muda hahahaha

umi alya said...

alaaaaaaaaaaaaa baru 30 an, muda lagi tu

intanfirdaus247 said...

hahah...kita seangkatan..err nak angkat tangan jugalah walaupun bukan org kelantan..hahaha...tapi sebab penah duk kelantan 3 tahun ! kira ada gak la rasa jadi org kelantan kejap

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...