Followers

Tuesday, May 31, 2011

Hasil Tangkapan Mama Firas

2 hari berturut2 cikgu bawak firas pi makan angin kat shopping complex yg glamer kat kota bharu ni...tak lain dan tak bukan KBMall,,...err glamer keeeeeeeeerrr? glamer la kot nooo sebab nya kat sini la berlakunya kejadian kereta jatuh dari tingkat paling atas ke tingkat paling bawah sampai berlakunya kehilangan nyawa...pastu yang terkini ada remaja nak bunuh diri plak...haishhh macam macam....

setakat ni alhamdulillah la Firas tak de la meragam sangat...maybe kat sini ber aircond...sejukkkk tak panas macam kat rumah...so Firas bantaiii tido jek...time melepas sisa toksid baru ler dia merengek...kali pertama cikgu sempat rembat diapers Mamy Poko,tuala kecik dan 2 pasang baju Firas ...kesian dah banyak baju anak bujang cikgu ni yang tak muat...sementara ayah si Firas balik ke kota bharu...apa lagi paw ler cukup2 hihihi....

 
lena ...maklum ler baju baru...hihi

esoknya...pepagi buta Firas naik kete pi hantar ayah balik KL....tak mandi tauuuu...mama dia mandi ler...nak kejar masa punya pasal...hehe...jom layan gambar menyentuh perasaan semasa kat airport...tadaaa...



"Jadi anak soleh ye sayang....jangan lupa mimpikan ayah malam nanti tau.."



ayah : "sssaaaayangggg dia.....erkkk bau apa ni???...Opsss anak ayah belum mandi rupanya.."
firas : eeeeeeeeeeeeeeeee gelinya kepala ai terkena misai ayah...............................................

sape lagi hensem????





ayah,mama n firas....

oppsssss citer belum habis...lepas ayah firas selamat kat dalam perut kapal terbang...kami pun jalan2 perabis duit kat kbmall lagi....konon2 nak cuci mata jer...sekali terbeli benda ni haa....
*
*
*
*
*
handbag rucini jer...tak mampu nak beli bosnia..upsss bonia...




macamana bleh terbeli ekkk....hurmmm...hurm.....hurmmmm.....sejak ada anak kecik ni...handbag comel cikgu tu tak muat nak isi diapers, botol susu n mcm2 lagi la...sesambil berjalan melenggang kangkung nak balik....mata terpandang plak kat  beg yg kecantikannya ditahap biasa2 jer...tapi terbekenan plak sebab saiznya lebih besar dr beg cikgu yang lama..pastu banyak 'bilik' untuk semunyi2 barang keh keh keh...pastu sendiri pening nak selongkar beg bila barang hilang ..ngeeeeeeeee..


size doesn't matter...errr ye kerr???



haa tu dia bilik-bilik untuk main semunyi2 dengan tuan beg...kalau tak silap ada 5 bilik besar dan 3 bilik kecik...dah rupa saiz sebijik banglo ni hehehe....

peneman setia mama mengarang blog
 ini budak sangat susah tidur...tapiii bila diriba...gerenti tidur lena..ikut ler gaya apa sekali pun.....letak jer kat tilam mata otomatik celik semula huhuhu



Firas kawan Luqman
Luqman kawan Firas
Firas dan Luqman masih belum berkesempatan utk bertentang mata.....moga kedua2nya jadi sahabat yang baik dan saling melengkapi...tak gitu cik mas???...amin



5 comments:

OneSimpleMother said...

ameeeeeeeen.. haaa panjang amin mak luqman tu. yeay.. dah beli beg besar. memang perlu handbang besar tu bila dah ada baby ni. masa memula dulu rajin ler nak bawak 2 beg sekali. diaper bag dengan handbag. lama2 dah malas. bawak satu beg cukup. sumbat semua dalam tu. Ya Allah.. macam anak cino luqman dulu ye... hihihi..

CeqGu said...

hehehe...tu ler kak..leceh la nak bawak banyak beg...tapi cam berat plak handbag tu lepas diisi segala benda..

kalau luqman macam anak cina...adik luqman cam anak mat saleh la kot..putih gebu...

zailamohamad said...

Zaila pun sejak dah ada anak ni, beli handbag pon yang besar2 sebab pk senang nk sumbat segala barang anak2..sapa rebeh bahu2 dok kilek handbag tu..huhuhuhu

Melorian said...

kira dah jadi macam beg saya cikgu, marilah kita gelarkan beg kita kocek doraeemoonnnn...

Oyis said...

bday ai this june. mintak so beg comey tu. berkenan la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...