Followers

Tuesday, September 29, 2009

SALAM AIDIL FITRI

Rasanya masih belum terlambat untuk saya mengucapkan selamat hari raya kepada semua kengkawan...tahun ni beraya sakan sampai kertas kerja untuk menaik taraf kelas pendidikan khas pun belum berjaya disiapkan....haduii fenin jugak nak buat..almaklum la kurang pengalaman...baru 5 bulan posting terus kena jadi penyelaras...blur-blur lagi....tapi saya tabik spring la kat member2 yg baru jek posting terus kena bukak program ni n secara tidak langsung diberi tanggungjawab sebagai penyelaras...lagi la mencabar...

Program pend. khas sekolah saya sekarang ni ada 6 orang guru (semua pompuan).semuanya masih fresh...tak de pengalaman dalam dunia pendidikan khas (termasukla penyelarasnya yg blur2 ni)...2 daripadanya plak bukan daripada opsyen pend. khas tapi dipaksa rela ke program pend. khas...

Dengar2 kata tahun depan akan ada guru yg lebih berpengalaman akan pindah ke sekolah saya ni...rasanya lebih baik guru yg ada lebih pengalaman tu ambil alih sebagai penyelaras daripada saya yg dok blur2 lagi ni kan...hmm..betul ke tindakan yg akan saya ambil ni??...

4 comments:

m4rilyn said...

xpe..usaha tu tangga kejayaan. best of luck

Oyis said...

biar la k anis jd perintis... molek doh...

salam lebaran k anis.. maaf zahir batin dari sepupu mu dari plymouth, UK... muah muah!

ps: mcm mana raya x de noris tahun ni? mesti x besh kan? hehe... sah2 x gi air terjun :P

Anakkhas said...

Anis Buat je...

Allah akan memberi ilham kepada sesiapa yang bergelar pemimpin. kertas kerka apa? rasanya anakkhas ada buat tapi alakadar la dah mula edar borang sumbangan pun. ada dalam website anakkhas ada rasanya.

iddayu said...

blog yang menarik...tahniah kerana dilantik sebagai penyelaras....sibuk la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...