Followers

Sunday, September 13, 2009

Rabbani 2


Ni ler gambar persembahan klon Rabbani hehe...nasyid murid-murid OKU semasa hari karnival pada bulan ogos yg lepas. Depa ni memang la suka kalau dapat buat persembahan depan orang ramai.. pada hari persembahan tu dibuat, solonya menyanyi sampai tak reti-reti nak berhenti..dok ulang dua tiga kali sampaikan cikgu terpaksa pi bagi isyarat suh berenti.....agaknya tak sangka ramai yg datang tengok diaorg nyanyi sampai dah lupa pesanan cikgu suh ulang 2 kali je...:)

kalau nak tahu, murid-murid istimewa ni sangat gemarkan nyanyian. masa cikgu nak buat pemilihan murid utk persembahan nasyid ni, murid yang berbangsa cina pun nak ikut serta...bila cikgu tak bagi maka bergenang la air mata tu..alaa kesian la pulak...nak tak nak bagi la jugak...nasib baik mak ayah dia tak kisah...

walau pun nyanyian diaorang pada hari karnival tu ada tersilap skit (sempat gaduh time nasyid tu hehe), tapi orang ramai tetap kagum kerana diaorg ni ada yg terror main kompang, ada yg siap berjoget (yg ni memang pantang dengar muzik, nasyid pun dia tibai menari gak) dan ada yg serius dengan marakasnye (alat yg kaler merah tu). Apa pun anak murid cikgu memang hebat!

2 comments:

Anakkhas said...

assalammualaikom....

comel2 semua... daerah mana ni yer?

Areniece said...

waalaikumussalam..
hehe cikgu azrin, kita ni satu daerah...petaling perdana. saya ni member cikgu suraya...kita pernah jumpa masa olahraga kat bangi..masa tu sk tmn bukit subang bekerjasama dengan alam megah..cikgu azrin ada gak jenguk2 kat bilik statistik tu..tapi cikgu tak kenal la saya:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...