Followers

Wednesday, June 26, 2013

rindunyeeeee la

Assalamualaikum.

Alahai rindunya kat teman2 blog. Biar tak kenal rupa atau suara, tpkorang memang kawan dan teman yg sangat best. Baca komen2 kejap tadi buat hati ni jadi tak keruan. Makanya merajinkan diri conteng2 kat blog berabuk ni.

Serius cikgu rindu kat korang semua. Ralat jer rasa tak kepoh2 kat blog kawan2 semua. Waktu sgtla rasa cam singkat . benda yg nak di pot pet pot pet tu ada jer. Tapi xdan nak ngadap laptop.

Firas skrg dah xnanges pi nursery. Dia dah faham gamaknya. Cikgu kat nursery dia cakap firas budak baik, xkacau atau usik kwn2. Kata cikgu lg firaslah yg plg pendiam kat situ hohoho. X ikut mulut mama dia nampak gayanya hihi.

Cikgu pulak masih terasa cam x best sbb putera kayangan jauh di mata. Mujur ler ada jiran kesayangan pemecah kesunyian kami dua beranak huhu..... toceyyy k.mas sekeluarga. Budi kalian, hanya allah saja yg mampu balas.


9 comments:

Mohd Shafwan said...

sabar...rindu tanda sayang...:)

RedRose said...

putera kayangan kalau xde depan mata mmg tak keruan kita dibuatnya. ye lah, kata pun itu lah teman, itulah musuh, itulah separuh daripada diri kita. nasib baik ada firas kan cikgu. kalau tak...PENGSAN! hahaha

adianiez AIDA said...

lama-lama nanti dia ok la :-)

MaMa Rey said...

sibuk ke CeqGU..:)

alhamdulilah..Firas dah tak nanges lagi..budak baik Firas ni..

Tuan Juhaida said...

rindu nak baca celoteh anis lagi...

Ummi Iman said...

Ada masa mmg tak sempat. Tp mesti teringat2kan :)

hainom OKje said...

Kita pun tgh rindu dendam dengan ceqgu ni...huhu

Fiza Rahman said...

Lama menyepi.

Lega rasa hati bila anak tak nangis lagi kat nursery.

QasehnyaRania said...

alhamdulillah la kan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...