Followers

Friday, February 5, 2010

Surat Mandi Laut Untuk Pak Din

Dua hari lepas surat tentang satu program anjuran polis (PDRM la kot) diedarkan pada seluruh warga sekolah....tidak ketinggalan juga untuk murid-murid pen khas. makanya riuh rendahlah muridku berebut nak surat yang depa tak tahu pun apa isinya....termasuklah Pak Din murid cikgu Anis yg sentiasa buat havoc kat kelas khas.

Tak nyempat-nyempat Pak Din mintak surat tu dari Cikgu Anis...dapat je surat...terus Pak Din senyum sampai ke telinga...hullamakkk...cikgu Anis memang tak tahan tengok senyuman Pak Din...senyuman yg paling manis dalam kelas khas...bikin hati cairrrrr wa cakap lu hehehe....pastu yg tak tahannya...Pak Din kalut dok tanya :

"gu...yat ndi ut ek?" sape leh translate angkat tangan...hehe...ayat jelasnya : "cikgu, surat mandi laut ek?" Pak Din ni memang suka sangat la kalau bab mandi laut...siap dengan gaya kuak rama rama n kuak lentang la jawabnya....sampai la waktu balik dok ulang tanya soalan yang sama...tapi kalau nak tahu hakikat yg sebenarnyeee....Pak Din tu eksyen je lebih ....nak mandi laut konon....yg sebenarnya penakut pait....takuttttttt airr daaaaaa hehehe...

2 comments:

Melorian said...

sila post gambar pak din sini anis... aku berasa sayang tiba0tiba dengan pakdin mun

Anis said...

hehhehe...bukan takat mun je kak...aku pun dah jatuh sayang pd pak din yang nakal ni...memula tu aku cam bengkekkkk je dengan dia..tapi skrg ni...dah jadi sayang la plak :)...aku perasan...aku memang mudah jatuh hati pada anak2 sindrom down...diaorg ni kekadang memang buat kita hilang sabar..tapi diaorg jugak la yg buat kita ketawa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...