Followers

Tuesday, February 2, 2010

Pak Din Oh Pak DIn

Hari ni cikgu anis masih lagi melatih murid menghafal doa masuk tandas...kali ni cikgu anis ajar dalam bentuk berlagu...alhamdulillah nampaknya dah semakin lancar...murid pun makin seronok.Pak Din pun nampaknya makin rajin nak hafal ....maklumla anak anak cikgu anis ni memang suka menyanyi...Pak Din kejap kejap bangun dari kerusi dan suruh cikgu anis bacakan doa pastu Pak Din ikut...Pak Din ni murid sindrom down....nakal dan bermasalah dalam pertuturan...

nak jadi cerita....cikgu Anis pun ajarlah Pak Din baca doa tu berulang kali...masuk kali ketiga doa masuk tandas Pak Din dah jadi cam ni:

"Allahumma inni a'uzubika minal khubsi wal bodoooooooooo"....adehhhh geram tak leh nak cakap....suka sangat sebut bodooo...pastu jelir kat cikgu...memang nak kena potong lidah Pak Din ni....! Pak Din Oh Pak Din...

4 comments:

Melorian said...

hahahaha....at least ceria sikit aku denngan keletah anak murid mun

m4rilyn said...

:-)

iddayu said...

Sabar adalah pengubat hati walaupun pahit dan sukar ditelan...

Anis said...

melorian: memang merekalah pengubat duka lara aku hehe

iddayu: yang pahit bertukar manis jika sedar siapa anak anak kita kan..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...