Followers

Sunday, December 15, 2013

Rasa dot dot dot

Assalamualaikum...

Rasa sunyi je lepas dia ke airport..
Rasa kosong je lepas dia matikan henpon masuk ke perut kapal terbang....
Rasa cam nak menitik air mata je tgk baanntal sebelah kosong...
(tipu!! Bukan menitik, dah banjir pun)
Rasa xdapat nak lena memikirkan dia dah jauh...
Rasa macam kalau boleh nak tarik tgn n pegang kaki biar dia jgn pergi lagi ke sana huhuhu.
Sebenarnya rasa x nak tulis semua ni kat sini, tapi rasa kena jugak tulis sebab hati sebak satu macam..huwaaa.
Moga allah segera satukan kembali keluarga kecil kami....amin

9 comments:

umi alya said...

aamiin..

Mia Kassim said...

Pernah rasa keadaan camtu....rasa tak lengkap keluarga bila berjauhan kan..huhu

Chekgu Azrine said...

InshaAllah.

me suya said...

;'( Sian Imam Muda Firas kena tinggal lagi.

Aisy Nasiha said...

Alahai..sedihnya suami jauh.. kuatkan semangat ye. Tak lama lagi akan jumpa balik.. semoga cepat jumpanya semula k..

QasehnyaRania said...

as-salam cik manis'
sabar ye

selamat tahun baru dear

QasehnyaRania said...

as-salam cik manis..
ciksu datang ni. sihat ke?

in shaa ALLAH sama sama kita doakan ye

MaMa Rey said...

Sabar ya CeqGu..satu hari nanti akan bersama bersatu jg tu..

hainom OKje said...

Kalau okje pun banjir jugak tu....mana mungkin dong......menci menci kena duduk jauh ngan putera kayangan...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...