Followers

Sunday, February 12, 2012

Jalan jangan tak jalan!

Assalamualaikum..

Pssssttt....pssssttt....semalam firas memberanikan diri bertatih sendiri...xnak mama pegang2 hokeyy. Memula tu pelik jugak kenapa firas tepis tepis tangan mama,rupa2nya nak tunjuk skill baru...tahniah sayang! Walau pun baru berani berjalan 5,6 steps,mama n ayah kagum sgt.pasni nampak gayanya mama n ayah kena selalu buat latihan kejar mengejar la huhuhu..skejap jer masa berlalu,pejam celik pjam celik firas dah 10bln.aritu prnah trfikir,bila firas dah blh jalan,mama nak bg adik gegirl plak utk main2 dgn firas. Xsangka la awal plak anak bujang ni nak berjalan...nampaknya kena tunggu firas dah pandai berlari plak la baru plan utk dapatkan gegirl hihi

To ayah n k.cik...epi besday.smoga pjg umurr dan hidup dgn amalan soleh sentiasa.

4 comments:

m4rilyn said...

tahniah. nanti cepat la kurus mama :)

OneSimpleMother said...

jom.. jom mama firas bagi adik kat abang2 ni.. :)

zailamohamad said...

Firas dah boleh berjalan ya..cepatnyaa..Ashraf baru dok meniti tepi2 sofa..hehehe

CeqGu said...

eli: mama dia memang dah kurus..perut jer yg tak kurus kurus hahaha

k.mas: hehe jom jom

zaila: tak per..pasni turn ashraf plak...orang kata...kalau kaki cepat..mulut plak lambat huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...