Followers

Tuesday, August 16, 2011

Shopping Baju Budak Tak Puasa

Hari ni kunun2 nye nak shopping baju raya si mama firas...sekali tak der yang tergantung tersangkut di hati....aihh kat shah alam punya la banyak baju kurung ready made yang lawa2....ape pasal kat KBMall ni satu pun mata ai tak berkenan....nak beli kat shah alam tak sempat la pulak.adehhhhh...kiranya ni ler pestaim cikgu beli baju ready made utk raya...gara2 tak sempat nak hantar kain kat tailor...bz pindah randah punya pasal....hurmm...tak kisah la...tak penting pun baju raya ni...sekadar nak menambah koleksi almari je...baju yg sedia ada banyak dah tak muat..opsssssssssssssssssss terpecah rahsia la pulak...huwaaaaaaaaaa


jenuh keluar masuk kedai...akhirnya budak yang tak puasa tu jugak yang dapat baju raya....tak aciiiiiiiiiiiiii huhuhu....macam tau tau je mama nak beli baju raya utk dia...tunjuk je baju...kaki tangan tergedik2...mulut tersengih sampai ke telinga....pada hal mata dah merah tanda mengantuk...hepi jek dia tadi...maklum ler dapat 3 helai tshirt , 2 seluar dan 2 stokin...ape pasal baju 3 helai ,seluar 2 pulak? aiiiiii suka ati mama dia laaa har har har.....ala ala penjimatan gitu..;)...kasut pun cikgu tak beli...buat ape berkasut2...jalan pun tak pandai lagi...pakai stokin sudahhh...(errr alasan utk mama yang nak berjimat)... gambo? ish...bior ler rahsieeeeeeee....nanti basi pulak baju raya anak teruna ai tu...;p

tadi pun kedai2 pakaian ni dah ramai dengan pembeli baju raya..kalau hujung minggu tak tahu la seramai mana...gerenti susah nak dapat parking....esok cikgu nak merendek dengan bonda plak...niat di hati nak pi cari tudung dan baju melayu firas...ntah ada ke idak saiz firas...kalau tak der...selamat ler purse mama nak oiii..tapi hati ni tingin nak tengok firas pakai baju melayu dengan ketayap putih..eeeee mesti comel....hehe

esok ntah apa la plak hasil tangkapan cikgu,....eeeeeee berdebauuuuuuuuuuunye

2 comments:

OneSimpleMother said...

amboiii.. firas raya sakan dgn baju baru ye. abg luqman x beli satu apa pun lagi ni. anis dok kelate sampai raya ke?

Anis Rosli said...

baju dia banyak dah tak muat..itu ler baju tido itu ler jugak baju kuar jenjalan..kesyiann firas hehe...tak sabo nak tengok firas pakai baju yg akak bagi hadiah tu...comel la baju tu...anis kat kelate sampai sabtu or ahad ni je,,,pastu balik brunei semula huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...