Followers

Saturday, January 23, 2010

Hari Kedua...

ecececehhh..mentang2 la semangat yg hilang kian pulih....rajin plak nak buat laporan harian hehe...
sebenarnya tak ada apa yg menarik pun hendak dikongsi...cuma hari ni nak bercerita skit tentang program yg baru dibuka di SK Jalam U3,subang perdana.

bermula 4 jan 2010,program pendidikan khas yg kejap nak bukak n kejap tak jadi bukak awal tahun last2 dibukalah juga dengan muridnya seramai 2 orang....sehingga kini muridnya sudah mencecah angka 11 orang (10 lelaki dan 1 pompuan)...kebanyakkannya berasal dari sk taman bukit subang.murid-murid ni terdiri daripada lewat perkembangan,slow learner,sindrom down,autisme,ADHD dan mental retarded... pd hari isnin (25 jan) bilangan murid akan bertambah kepada 13 orang murid..i...muridnya dok bertambah..tapi cikgunya masih dua...camno tu....

disebabkan cikgunya masih 2, maka cikgu anis mencadangkan kepada cikgu naza buat sementara waktu agar kelas jgn dipecahkan dua....kalau tak cikgu anis dan cikgu naza terpaksa mengajar dari pagi sampai la waktu balik tanpa henti....penat tok sah cakap...tabik springgg dengan cikgu naza bleh ngajar sorang2 sebelum cikgu anis datang membantu...

atas persetujuan cikgu naza(bakal penyelaras hehe) ...kelas kekal satu tapi dibuat 2 kumpulan..memang agak sukar memandangkan tahap murid yg berbeza2...ada yg boleh membaca dan menulis,yg baru mengenal kv,yg baru mengenal no dan baru menyambung titik...fenin den nak ngajo..tapi alhamdulillah buat masa ni kami berdua dapat mengawal keadaan cewahhh...harap harapnya hari isnin ni cikgu yg kami tunggu2 akan datangla membantu...kalau anakkhas berminat bleh le memohon dengan PPD, sebelah kelas khas ada kawasan lapang utk berkobun ekekeke...jgn mare ye pn suraya i nak kidnap cikgu u yg rajin tu...hehehe


2 comments:

Anakkhas said...

assalammualaikom...

alamak nak anakkhas ke sana ke.... kos selenggara ankkhas tinggi oooo suraya sediakan sarapan dan makan tengahari percuma untuk anakkhas dan minum pagi pn suraya yang bancuhkan tau...... selain itu anakkhas cuma ngajar 4 waktu je sehari... he.he.he sanggup?... sabar dalam bulan nie gstt akan menjelma

Anis said...

wsalam..

hahahaha...sue ko jgn lupa masukkan hutang makan tengahari n makan pagi cikgu yg rajin ni dalam buku 555 ek...kalau berbuat baik maka org suka...so ringan2kanlah tulang tu mai tolong kami kat skju3 plak hehehe....buat masa ni kami dah cukup cikgu...alhamdulillah...GB pun dah bg tau dia nak bagi 2 buah kelas untk pen khas....sonoknyeeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...